« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
عملیات اجرایی و ساخت صد واحد مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، سپاه فتح این استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه با یادآوری اینکه 800 واحد مسکونی با مشارکت این نهاد، سپاه فتح این استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در 362 روستای استان ساخته می‌شود، گفت: مهم‌ترین قسمت کار، اخذ پروانه ساختمانی است که 437 واحد پروانه دریافت کرده و می‌توان عملیات اجرایی آن‌ها را آغاز کرد.


وی با اشاره به اینکه یکی از نکات مهم درخصوص تخریب منازل قدیمی مددجویان و ساخت مسکن جدید این است که تا زمانی که اقدامات لازم جهت ساخت‌وساز فراهم نشده واحدهای مسکونی موجود تخریب نشوند، اظهار کرد: در این خصوص در حال حاضر 91 زمین تحویل سپاه شده و تلاش ما این است که سایر زمین‌ها را نیز در اسرع وقت تحویل دهیم.

محبی با اشاره به اینکه درخصوص تأمین اعتبار این پروژه مشکلی نداریم، گفت: دو میلیارد و 720 میلیون تومان تاکنون تأمین‌شده و برای باقی اعتبارات نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد که با تلاش و پیگیری‌های لازم و تعامل با توجه به نزدیک شدن فصل سرما، پروژه‌ها در موعد مقرر به سرانجام برسند.

وی در پایان به تدارک یک اردوی رسانه‌ای به محل احداث مسکن‌های مددجویی برای آگاه‌سازی عموم از عملکرد کمیته امداد اشاره کرد.

 سرهنگ پاسدار داریوش مثنوی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه گفت: عملیات اجرایی و ساخت 64 واحد مسکن مددجویی با پیشرفت 30 درصدی آغازشده و 36 واحد مسکونی نیز در شرف آغاز است. 

وی با اشاره به اینکه متراژ هر واحد مسکن مددجویی۵۰ مترمربع است، افزود: اعتبار برای ساخت یک واحد ۳۵ میلیون تومان از محل منابع کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سپاه فتح استان است.

سرهنگ مثنوی بابیان اینکه بازدید از 54 واحد انجام‌شده که سرعت عمل و پیشرفت پروژه‌ها قابل‌تقدیر است، افزود: ان‌شاءالله با تعامل و همکاری و با قدرت و سرعت کار را ادامه می‌دهیم که این کار باید در یک بازه زمانی 12 ماهه به نتیجه برسد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان با اشاره به اینکه مقرر شد هر منزل مسکونی احداثی به نام یک شهید نام‌گذاری شود، تصریح کرد: سپاه پاسداران همان‌طور که در سایر کارهای نظام و انقلاب سهیم بوده تلاش می‌کند تا با روحیه جهادی ساخت مسکن‌های مددجویی را به نحو احسن انجام داده و از تمامی ظرفیت‌ها در این خصوص استفاده کند.

شایسته ذکر است در این جلسه که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد فرماندهان نواحی سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد به اظهارنظر و ارائه راهکار درخصوص ساخت هرچه بهتر و سریع‌تر مسکن‌های مددجویی  پرداختند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: