« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان :
با آغاز ماه ایام سوگواری محرم واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان لنده در گشت های مشترک با اداره دامپزشکی بصورت صبح و عصر هر روز، طرح تشدید نظارت های خود را از صنوف حساس در دستور کار قرار داده است.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در این خصوص گفت: تشدید نظارتها بر صنوف حساس بویژه صنوف فعال از جمله قصابی ها، مرغ فروشی ها، آش و حلیم پزها، شیرینی پزی ها، نانوایی از ابتدای محرم ماه بصورت صبح و بعد از ظهر در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار گرفته است و تا پایان دهه ی اول محرم نیز ادامه خواهد داشت.


امرالله خانی افزود: از تمامی این مراکز بازدید بعمل آمده و ضمن ارائه آموزش های لازم، نواقص موجود جهت رفع مشکلات به متصدیان اعلام شده است.

وی به اشاره به اینکه در ماه محرم همزمان با برگزاری جلسات و مراسم مذهبی و عزاداری در مساجد و تکایا توزیع نذورات و غذا توسط هیئت های عزاداری صورت می گیرد و احتمال بروز بیماریهای مرتبط با غذا و مسمومیت های غذایی در مکانهایی که بصورت دسته جمعی غذا تهیه و توزیع می گردد بیشتر می باشد گفت: به جهت اهمیت موضوع و سلامت عموم جامعه انتظارمی رود مدیران هیئت های عزاداری و مسئولین طبخ و تهیه غذا با توجه به نکات ساده ولی پر اهمیت بهداشتی  در تامین سلامت عمومی کوشا و ساعی باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: