« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار جمع‌آوری دکه‌های بدون مجوزی شد که احتمال توزیع مواد مخدر از طریق آنها وجود دارد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ محمدکاظم نظری در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از رشد دو برابری اعتبارات در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و اظهار داشت: این موضوع نشان‌دهنده این است که دولت و نظام توجه جدی به بحث آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه عمده این اعتبارات در سطح ملی بوده و بخش کمی وارد استان می‌شود، افزود: جذب اعتبارات کلان بستکی به میزان رایزنی مدیران دستگاه‌های اجرایی دارد که انتظار داریم دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات ملی پیگیر باشند و استانداری هم به تناسب میزان همکاری دستگاه‌ها به آنها اعتبار می‌دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، گفت: نیروی انتظامی از ابتدای سال تحصیلی با جدیت کنترل و نظارت مدارس را در دستورکار قرار دهد تا فرزندان ما در مدارس ایمن باشند.

نظری خواستار جمع‌آوری دکه‌های بدون مجوزی شد که احتمال توزیع مواد مخدر از طریق آنها وجود دارد و عنوان کرد: دکه‌ها باید متناسب با مجوز کار کنند اما متاسفانه شاهد این هستیم که به عنوان مثال تنها چیزی که در یک دکه روزنامه فروشی پیدا نمی‌شود روزنامه است.

 وی از آموزش و پرورش خواست مدارس پرخطر در بحث مواد مخدر را به دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی معرفی کند و افزود: با توجه به اینکه عمده پیشگیری به عهده بهزیستی است حوزه بهزیستی گزارشی در مورد اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام شده ارائه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: