« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
یاسوج
همزمان با آغاز هفته دفاع ‌مقدس، نیروهای مسلح مستقر در کهگیلویه و بویراحمد توان، صلابت، اقتدار و آمادگی رزمی و دفاعی خود را برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در اولین روز از هفته دفاع ‌مقدس، نیروهای مسلح مستقر در کهگیلویه و بویراحمد توان، صلابت، اقتدار و آمادگی رزمی و دفاعی خود را برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

در این آیین باشکوه نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با انجام رژه باشکوه، بخشی از توانمندی‌ها و اقتدار نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

اسب سواران عشایر مسلح به تفنگ برنو و ملبس به لباس عشایری جلوه خاصی را به رژه امسال در یاسوج به نمایش گذاشته بود و برخی از ادوات جنگی و نظامی متعلق به تیپ مستقل و مقتدر ۴۸ فتح یاسوج به نمایش گذاشته شد.

نیروهای مسلح شرکت کننده در مراسم رژه در یاسوج ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و آرمان‌های والای شهدا و امام خمینی(ره)، انزجار و تنفر شدید خود را نسبت به استکبار جهانی و رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم و هم پیمانان آنها اعلام کردند.

همچنین شماری از مردم مومن و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور در محل برگزاری این آیین، بار دیگر وفاق، همدلی، اقتدار و آمادگی کامل و بالای نیروهای مسلح این استان را در دفاع از ملت، انقلاب، نظام و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به نظاره نشستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: