« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
بهبهان
معاون فرماندار بهبهان در دیداری سرزده در محل ثبت نام از دانشجویان نو ورد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان حاضر و از مراحل مختلف ثبت نام پذیرفته شدگان بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در سومین روز از ثبت نام دانشجویان نو ورود، مهدی مرشد بهبهانی معاون فرماندار بهبهان در دیداری سرزده در محل ثبت نام از دانشجویان نو ورد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان حاضر و از مراحل مختلف ثبت نام پذیرفته شدگان بازدید کرد.


 وی در این بازدید ضمن مشاهده روند ثبت نام توسط کارکنان دانشکده ها، از غرفه استقبال و راهنمایی دانشجویان نو ورود نیز بازدید به عمل آورد.



 مرشد بهبهانی همچنین با دانشجویان و خانواده های آنان به گفت و گو پرداخته و ضمن تبریک به خانواده های دانشجویان از نزدیک با مسئولان مربوطه و چند نفر از پذیرفته شدگان و خانواده هایشان در خصوص رضایت مندی در مورد نحوه ثبت نام و رفع مشکل آنها به صحبت پرداخت و گفت پرسنل دانشگاه همه تلاش خود را در راستای ایجاد محیطی آرام و آسوده جهت انجام مراحل ثبت نام و کسب علم و دانشگاه در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) بهبهان بکار گرفته و خود را برای تحقق این امر متعهد می دانند.


 مرشد بهبهانی در جریان این بازدید، ضمن اعلام رضایت مندی از تسهیلات فراهم شده برای دانشجویان و خانواده هایشان، از زحمات پرسنل و مدیران ستاد ثبت نام تقدیر و برلزوم هماهنگی همه جانبه برای سهولت خدمات رسانی برای دانشجویان نو ورود واولیاء آنها به هنگام ثبت نام تاکید کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: