« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
لنده
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان لنده از عموم مردم جهت تامین مایحتاج موکب باب الحوائج این شهرستان در مرز شلمچه دعوت بعمل آورد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سید محمد طلا میری در گفتگو با خبرنگار" پایگاه خبری آوای رودکوف" از همه عاشقان و دلدادگان به حضرت سیدالشهداء « علیهم السلام» که تمایل به مشارت در طرح اکرام و پذیرایی زائران اربعین حسینی را دارند در خواست نمود تا برای تامین اقلام مورد نیاز موکب باب الحوائج شهرستان لنده که بزودی در مرز شلمچه بر پا می شود به  ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان واقع در اداره تبلیغات اسلامی  یا بسیخ خواهران سپاه ناحیه لنده مراجعه  و یا از طریق شماره کارت 6037997166985011 مبالغ نقدی خود را واریز نمایند.

رئیس ستاد عتبات عالیات لنده افزود : از هم اکنون آماده جمع آوری نذورات و کمک های مردمی برای ارائه خدمات بیشتر به زائران حسینی در  موکب این شهرستان در مرز شلمچه هستیم.

سید محمد طلا میری با بیان اینکه از 15 مهر ماه این موکب در مرز شلمچه دایر خواهد شد  اضافه کرد: انتظار داریم ادارات و نهادی های شهرستان لنده نیز  با بسیج امکانات و تجهیزات خود برای برپایی این موکب نهایت همکاری لازم را با کمیته پشتیبانی ستاد عتبات عالیات این شهرستان داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: