« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
محسن رضایی در دیدار با دانشجویان:
داستان از این قرار است که علی لاریجانی با برچسب مصلحت، FATF را روانه صحن مجمع تشخیص کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ به نقل از خبرگزاری دانشجو، علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان روایت دیدار دانشجویان این اتحادیه را با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ما تعریف کرد. شرح این دیدار را با هم میخوانیم:

«عصر دیروز برای انتقال نقطه نظراتمان در خصوص مسائل روز کشور و اطلاع از زوایای مختلف تصویب لوایحی همچون پالرمو در مجلس و ارجاع به مجمع تشخیص و بحث FATF میهمان دکتر محسن رضایی دبیر محترم این مجمع بودیم.
‌‌
چند نکته قابل توجه پیرامون جلسه امروز:

نخست اینکه اگرچه محسن رضایی تاکنون در صفحات مجازی‌اش نظری پیرامون بررسی لوایح FATF مطرح نکرده اما در این جلسه صراحتاً مخالفتش را با تصویب این دست لوایح اعلام کرد.

به اعتقاد وی با تصویب FATF نه تنها ایران از لیست سیاه این مجموعه بیرون نمی‌آید بلکه تازه بحث Next Step یا همان قدم بعدی مطرح می‌شود؛ یعنی تازه گروه FATF بررسی خواهد کرد که آیا ایران از لیست سیاه بیرون بیاید یا نه! و ممکن است این مرحله چندین سال طول بکشد و عملاً کشور با وجود تصویب لوایح FATF، چند سال معطل بماند.
‌‌
نکته دوم مطرح‌شده در جلسه امروز حکایت «دور زدن قانونیِ قانون، توسط رئیس قوه قانون‌گذار» بود!
‌‌‌
داستان از این قرار است که علی لاریجانی پس از مواجهه با مخالفت قاطع هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص که وظیفه‌اش تطبیق کلیه قوانین مجلس با سیاست‌های کلی نظام است بجای اصلاح، آن را مستقیماً با برچسب مصلحت، روانه صحن مجمع تشخیص کرد که به تعبیر محسن رضایی، شورای عالی نظارت را دور زده است. البته باید منتظر ماند و دید نظر مجمع چه خواهد شد.
‌‌
خلاصه جلسه صمیمی و خوبی بود و از میهمان نوازی آقای رضایی و دوستان دفترشان مخصوصا آقای سپهری عزیزم تشکر می‌کنم.
‌‌
مطالبه‌گری‌های جنبش دانشجویی در خصوص مسائل و مشکلات کشور، از مسئولین مختلف کشور با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: