« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
در شش ماهه نخست سال جاری محقق شد
خانواده 318 زندانی جرائم غیرعمد تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند و از خدمات حمایتی این نهاد تا زمان آزادی سرپرست بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر خانواده 318 زندانی جرائم غیرعمد تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند‌ می‌شوند.


وی با بیان اینکه میزان کمک و خدمات ارائه‌شده به خانوارهای زندانی همانند سایر خانوارهای تحت‌حمایت است، افزود: خدماتی از قبیل کمک‌معیشت، فرهنگی، تحصیلی، درمانی، تسهیلات اشتغال و کارگشایی، معاضدت قضایی، خدمات مشاوره‌ای و جذب حامی برای فرزندان آن‌ها به خانواده‌های زندانیان ارائه می‌شود.

محبی تصریح کرد: زندانیانی که حبس ابدند یا بیش از 15 سال در زندان به سر می‌برند و بیش از پنج سال تحت حمایت کمیته امداد باشند می‌توانند از خدمات مسکن این نهاد بهره‌مند شوند.
وی به تسهیلات پرداختی کمیته امداد به زندانیان اشاره و بیان کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری 99 میلیون تومان در قالب وام محکومین نیازمند به هفت نفر از زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت‌شده است.

محبی بابیان اینکه خانوارهای نیازمند زندانی پس از شناسایی از خدمات  این نهاد بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: خانواده زندانی تا زمان آزادی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد است و بعد از آزادی زندانی نیز تسهیلات اشتغال‌زایی به زندانی پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به تفاهم‌نامه منعقدشده میان این نهاد و سازمان زندان‌های استان اشاره و تأکید کرد: هماهنگی و همکاری در ارائه خدمات بهتر به خانواده‌های زندانیان جهت پیشگیری و بروز مجدد آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: