« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
ورزشی
محسن مسلمان که بعد از جدایی از پرسپولیس شرایط خوبی در ذوب آهن تجربه نمی‌کند، در آستانه یک انتقال جنجالی قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،محسن مسلمان که همه از تمایلات او به استقلال باخبر هستند، روزهای خوبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشته و حتی موفق به گلزنی در دربی نیز شده است. با این حال در اواخر فصل گذشته او از فلسفه ذهنی و تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ خارج شد و در نهایت نیز مجبور به ترک سرخپوشان و در آوردن پیراهن شماره 77 این تیم شد.

در شرایطی که بیشتر هواداران پرسپولیس نسبت به این تصمیم برانکو ایوانکوویچ انتقاد داشتند و معتقد بودند با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی آنها باید تلاش خود برای حفظ این هافبک بازیساز را به کار گیرند، سرمربی کروات نظر دیگری داشت. در نهایت هم این بازیکن بعد از جدایی از پرسپولیس و در شرایطی که شایعات زیادی را متوجه خود می‌دید راهی ذوب آهن شد. تیمی که دوران حرفه‌ای خود را از آنجا آغاز کرده بود و ستاره فوتبال ایران لقب گرفت.

حضور در ذوب آهن اما با حاشیه‌های زیادی برای این بازیکن همراه بود و بعد از محرومیت و فراخواندن دوباره از سوی کمیته انضباطی، در نهایت طی دیدارهای اخیر در شرایطی که شانس بر بازو بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز از آن خود کرده بود، با نمایش ضعیف و دور از انتظار طاقت مدیرعامل و سرمربی این تیم را نیز به سرآورد. امید نمازی و سعید آذری طی روزهای اخیر به اشکال مختلف نارضایتی خود را از این بازیکن اعلام کرده‌اند تا او در آستانه جدایی و فسخ قرارداد با ذوب آهن باشد.

با توجه به پر بودن لیست اغلب تیم‌ها اکنون باید دید در صورت جدایی، سرنوشت محسن مسلمان چه خواهد بود. نزدیک‌ترین و البته جنجالی‌ترین گزینه برای او استقلال خواهد بود. وینفرد شفر که بعد از جدایی سرور جپاروف هنوز نتوانسته هافبک بازیسازی در قواره این ازبکستانی برای ترکیب خود پیدا کند شاید بی میل نباشد برترین پاسور فصل گذشته را در جمع تیم خود ببیند.

مسلمان هم علیرغم حضوری چهارساله در جمع پرسپولیسی‌ها و خواندن انواع و اقسام کری‌ها برای رقیب دیرینه، همواره تمایلات خود به رنگ آبی و تیم استقلال را پنهان نکرده و حتی قبل از حضور در پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد با استقلال قرار داشت.

اکنون باید دید این انتقال در صورتی که ذوب آهن تصمیم به فسخ قرارداد این ستاره را گرفته باشد، عملی خواهد شد یا خیر. شاید یکی از عوامل عملکرد ضعیف این بازیکن دور شدن از فضای توجه هواداران باشد که پیش از این با حضور در پرسپولیس آن را به عنوان یکی از عوامل انگیزشی در کنار خود می‌دید و شاید این انتقال به اردوگاه رقیب و محبوبیت نزد هواداران استقلال بار دیگر بتواند او را به سطحی که مربیان از او انتظار دارند برساند.


منبع/ایلنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: