« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
یاسوج
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد انجمن، نهادی یا ساختار مردمی که زمینه مشارکت خیرین را برای افزایش ضریب امنیت عمومی در استان ایجاد کند، ضروری است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، امنیت عمومی مانند مدرسه سازی و بخش سلامت نیازمند داشتن تشکل و یا نهاد مردمی برای پیگیری، همکاری و کمک به مسائل امنیت اجتماعی دارد، افزود: برای این نوع مشارکت ها نیاز به کارفرهنگی است که از طریق رسانه های مختلف بخصوص صدا و سیما باید انجام شود.


احمدی به جلب مشارکت مردمی در کمک مالی برای تامین فضاهای فیزیکی، تجهیزات و امکانات به حوزه نیروی انتظامی برای رسیدن به یک امنیت پایدار که پایگاه مردمی داشته باشد، تاکید کرد و اظهار داشت: استان در حد توان و راه های قانونی که اجازه دارد آماده هرگونه کمکی به این بخش است.

وی در کنار کمک های استانی کمک گرفتن از مرکز کشور و تشکیل جامعه خیرین امنیتی در استان را ضروری دانست و گفت: جلسه ای با حضورمعاونت امور عمرانی استانداری، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی، تعدادی از دستگاه های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه و شهرداری برگزار و راهکاری در این رابطه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استانداربا بیان اینکه، موضوع امنیت بسیار مهم و حساس است و مردم و خیرین مانند مدرسه سازی و حوزه سلامت که مشارکت بالایی دارند اگر به خوبی جا افتد قطعا مشارکت خواهند کرد، افزود: در این خصوص باید فرهنگ سازی لازم و راهکار اساسی مطرح و برآن تاکید شود.

احمدی نقش مشارکت اجتماعی در تولید امنیت را کارساز، کم هزینه و در کمترین زمان ممکن دانست و تاکید کرد: نمی توان از نقش دانش آموزان و جامعه معتمدین و متنفذین، بزرگان و ریش سفیدان  برای  جلب مشارکت عمومی در حوزه امنیت اجتماعی چشم پوش کرد و از آن غافل شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان هم افزایش ضریب امنیت و توان نیروی انتظامی و موفقیت خود در انجام وظایف را مشارکت مردمی دانست و گفت: امنیت پایدار نیازمند مشارکت آگاهانه و احساس مسئولیت مردم در همراهی کردن نیروی انتظامی می باشد.

سردار انصاری افزود: مشارکت عمومی در مسائل امنیتی و انتظامی با تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز ودر حوزه توسعه فضاهای انتظامی، تامین تجهیزات و امکانات، فضاهای ساختمانی و تامین بخشی از دیگر هزینه‌ها تاثیر بسزایی در ایجاد کارکرد و عملکرد این نیرو و ایجاد امنیت پایدار دارد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم استانداری و دیگر دستگاه های اجرایی در این خصوص همکار و همیار نیروی انتظامی باشند و با کمک همدیگر بتوانیم مجمع خیرین امنیت ساز را در استان تشکیل و فعال نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: