« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
در مرحله اول جشن عاطفه‌ها محقق شد
کمک‌های مردمی در مرحله اول جشن عاطفه‌های امسال در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 48 درصد رشد داشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،  بابیان اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها امسال با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" پنج‌شنبه پانزدهم شهریورماه در 237 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌های امسال فردا چهارشنبه یازدهم مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در مرحله اول جشن عاطفه‌های امسال در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 48 درصد رشد داشت، افزود: مردم خیر و نوع‌دوست استان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها یک میلیارد و 868 میلیون تومان به نیازمندان کمیته امداد کمک کردند که از این مبلغ، 84 میلیون و 300 هزار تومان آن نقدی و یک میلیارد و 784 میلیون آن غیر نقدی است.

محبی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و به‌خصوص بین دانش آموزان اعلام و بیان کرد: 11 هزار و 75 دانش‌آموز و دانشجوی بی‌بضاعت تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم‌به‌راه سخاوت مردم نیکوکار در این جشن هستند.

وی به توزیع 70 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های نقدی در مدارس استان اشاره و اظهار کرد: فردا مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در هزار و 500 مدرسه در استان در ساعت نه صبح برای جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان برگزار و مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه برای دانش آموزان نیازمند همان مدارس هزینه می‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکار و اولیاء دانش آموزان خواست تا برای مشارکت در این اقدام خیر کمک‌های نقدی و کالایی خود را به فرزندان خود داده تا در روز چهارشنبه در مدارس تحویل دهند و دل ایتام و دانش آموزان نیازمند را شاد کنند.

وی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر حضور در پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد می‌توانند جهت سهولت پرداخت، کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب 0111585352001 بانک ملی و شماره کارت 6037991899956720 واریز و یا از طریق سامانه پیامکی #3*5*074*8877* جهت کمک به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: