« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
گزارش تصویری؛
هم‌زمان با سراسر کشور مرحله دوم جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در هزار و 500 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه 11هزار و 75 دانش‌آموز و دانشجو از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: 300 دانش‌آموز از مناطق محروم و دورافتاده استان در پنج مجتمع شبانه‌روزی این نهاد مشغول به تحصیل هستند.


وی با یادآوری توزیع ۷۰ هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های نقدی بین دانش آموزان، تصریح کرد: هم‌زمان با سراسر کشور مرحله دوم جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در هزار و 500 مدرسه این استان برگزار شد.


محبی بابیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده از مدارس برای دانش آموزان نیازمند همان مدارس هزینه می‌شود، یادآور شد: در مرحله اول جشن عاطفه‌های امسال که در روز پنج‌شنبه پانزدهم شهریورماه در ۲۳۷ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، یک میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.


وی به بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پرداخت کمک در جشن عاطفه‌ها اشاره و بیان کرد: مردم نیکوکار استان علاوه بر حضور در پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد می‌توانند جهت سهولت پرداخت، کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۶۷۲۰ واریز و یا از طریق سامانه پیامکی #۳*۵*۰۷۴*۸۸۷۷* جهت کمک به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.


هادی زارع پور مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم بابیان اینکه به فرموده امام علی(ع) بهترین ایمان، نیکوکاری و احسان و نیکی کردن به دیگران است، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک به هم نوعان است.


وی با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده از دانش آموزان در اولین فرصت و با محوریت کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می‌شود، افزود: همه ما با پیروی از ائمه معصومین (ع) باید اهل انفاق باشیم و با کمک به دانش آموزان نیازمند در آغاز سال تحصیلی گل لبخند را بر لبان آنان بکاریم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: