« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰
همزمان با گرامیداشت روز جهانی کودک
نمایش خردسال «پرواز ستاره ای» به کارگردانی نیما بیگلریان از 16 مهرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ نیما بیگلریان در گفتگو با روابط عمومی این نمایش با اعلام این خبر گفت: نمایش پرواز ستاره¬ای سال 2017 در خانه تئاتر فرانکفورت اجرا و مورد استقبال مخاطبان کودک قرار گرفت.

وی افزود: همچنین این نمایش تجربه حضور در بیست و دومین جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان را داراست و امسال همزمان با روز جهانی کودک صبح و بعدازظهر در پردیس شهرزاد به روی صحنه می¬رود.

کارگردان «پرواز ستاره ای» گروه سنی مخاطب این نمایش را خردسالان 3 تا 8 سال عنوان کرد و گفت: این نمایش درباره «پرواز، آرزوها و رویاهای کودکان است؛ روایت به پرواز درآمدن و رشدکردن کودکان...

حامد زحمتکش(بازیگر)، صبا بهرامی(دستیار کارگردان و بازی ساز)، ماهک بیگلریان، سامیار متین¬نیا و آدرین امیری(مشاور کودک)، صابر دارپوی(موسیقی)، شیوا

شعله¬جهرمی(منشی صحنه)، حسین زارعی(گرافیک)، علی زندی(ساخت تیزر)، و آرمان متین¬نیا(تهیه کننده) دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش پرواز ستاره¬ای از 16 مهرماه لغایت 30 آبان¬ماه ساعت 10 و 16 در پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی: تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 74 به روی صحنه می¬رود.

علاقمندان برای تهیه بلیط این نمایش می¬توانند به سایت www.tik8.com مراجعه نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: