« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
امام جمعه قلعه رئیسی:
امام جمعه قلعه رئیسی:اینکه با حضور ناظران استانی در منطقه شاهد تعطیلی بازار هستیم معلوم است اتاق‌های اصناف کارایی لازم را ندارند و اختیارات لازم را ندارند و ضعف همین جا است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار  گفت: مسئولان مشکلات و دغدغه‌ها ی بازاریان را حل کنند برای آنان چاره‌اندیشی کنند با اعمال مدیریت و نظارت از نابسامانی ها پیش گیری کنند نظارت‌ها مداوم دقیق و بازدارنده باشد برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در اولویت مسؤولان و متولیان بازار باشد.

وی با بیان اینکه خود مردم نظارت کنند بی‌تفاوت نباشند و امر معروف و نهی از منکر کنند یادآور شد: تذکر لسانی بدهند تخلفات صنفی مثل گران فروشی و احتکار را نهادهای ذی ربط گزارش دهند شکایت کنند نترسید و ملاحظه نکنید و از افراد گران فروش و احتکار کننده خریداری نکنید از احتکار خانگی بپرهیزید و از اسراف دوری کنید.

صلواتی گفت: بازاریان را در سطح استان و شهرستان و منطقه سفارش می‌کنم به رعایت انصاف به رعایت حلال و حرام به آموختن احکام کسب و کار به اینکه به مردم رحم کنید ظلم نکنید اینکه در هنگام ورود بازرسان و ناظریان عده‌ای درب مغازه را ببندند یک اتفاق تلخ و ناگواری است.

وی عنوان کرد: آنکه از حساب پاک است از محاسبه چه باک است حتما ریگی در کفش هست که عده‌ای اقدام به اینکار می‌کنند البته در منطقه چاروسا بازاریان معمولا اهل رعایت و سخاوتمند و اهل کمک به فقیر و نیازمندان هستند.

امام جمعه قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: مسؤولان اتاق اصناف می‌بایست همان کار بازرسان و ناظران را انجام دهند اینکه با حضور ناظران استانی در منطقه شاهد تعطیلی بازار هستیم معلوم است اتاق‌های اصناف کارایی لازم را ندارند و اختیارات لازم را ندارند و ضعف همین جا است.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: