« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
در شش ماهه نخست سال جاری محقق شد
651 فعالیت عمرانی ازجمله خرید، ساخت و تعمیرات مسکن مددجویی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در نیمه نخست سال جاری انجام شد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، ابوطالب کمالی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات عمرانی به مددجویان و ساخت مسکن مناسب برای آنان است زیرا رفع مشکل مسکن مددجویان علاوه بر توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، آن‌ها را از بروز آسیب‌های اجتماعی حفظ می‌کند.

وی بابیان اینکه 651 مورد عملیات عمرانی در شش ماهه نخست سال جاری برای مددجویان انجام شده است، افزود: در این زمینه دو میلیارد و130میلیون تومان برای اجرای فعالیت هایی ازجمله خرید و ساخت مسکن مددجویی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام، تعمیرات و بهسازی در مناطق محروم، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد هزینه شده است.

کمالی بابیان اینکه تأمین مسکن مقاوم، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی از اولویت‌های کاری این نهاد در حوزه مسکن است گفت: در این زمینه 49 مسکن مددجویی روستایی و 20 مسکن شهری با اعتبار 400 میلیون و 500 هزار تومان در  سال جاری برای مددجویان ساخته شده و همچنین 22 مسکن مددجویی شهری با هزینه 750 میلیون تومان خریداری شده است.

وی تعمیر، تکمیل و بازسازی 351 مورد مسکن مددجویی بااعتبار 368 میلیون و 300 هزار تومان را از دیگر اقدامات عمرانی سال جاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام و تصریح کرد:  تکمیل 58 واحد مسکن نیمه‌تمام شهری با مبلغ272 میلیون تومان و تکمیل 64 واحد مسکن نیمه‌تمام روستایی با اعتبار 157 میلیون تومان از دیگر اقدامات این نهاد در نیمه نخست امسال است. 

مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ساخت و بهسازی سرویس های بهداشتی برای مددجویان به عنوان یکی دیگر برنامه های این نهاد در حوزه مسکن اشاره و بیان کرد: در این زمینه 75 میلیون و 700 هزار تومان برای ساخت صد سرویس بهداشتی برای مددجویان این نهاد در سال جاری هزینه شد.

کمالی طرح بازگشت به روستا و کمک به مددجویان برای جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها را از دیگر برنامه های کمیته امداد اعلام کرد و گفت: در این خصوص در سال جاری شش میلیون تومان برای یک مورد طرح بازگشت به روستا هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه منابع کمیته امداد به تنهایی برای تأمین مسکن نیازمندان تحت حمایت پاسخگو نیست، افزود: از همه خیران و مردم نیکوکار دعوت می کنیم تا با کمک های خود این نهاد را در امر خانه دار کردن نیازمندان تحت حمایت یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین