« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد
700 خانوار نیازمند در دهستان زیلایی شهرستان بویراحمد تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بوده و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند‌می شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،  با اشاره به اینکه 700 خانوار نیازمند در زیلایی تحت پوشش کمیته امداد است، گفت: طبق تفاهم‌نامه امضاءشده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری طرح پایلوت محرومیت‌زدایی دهستان زیلایی آغاز شد.


وی بابیان اینکه بعد از انعقاد تفاهم‌نامه با دفتر مناطق محروم 83 واحد مسکونی برای نیازمندان در دهستان زیلایی ساخته‌شده است، افزود: 35 واحد مسکونی دیگر با مشارکت کمیته امداد، سپاه فتح و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای مددجویان این نهاد در زیلایی در دستور کار قرارگرفته است.

محبی احداث 56 سرویس بهداشتی برای مددجویان زیلایی را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری اعلام و بیان کرد:  155 مورد اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، خرید لوازم منزل ازجمله پنکه، یخچال، بخاری، کولرآبی، مخزن ذخیره‌سازی آب، اهداء لوازم‌التحریر، توزیع سبد غذایی، آموزش بهداشت دختران و اعزام دانش آموزان به مشهد مقدس از دیگر اقدامات این نهاد در این منطقه است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد جهت محرومیت‌زدایی و توانمندسازی نیازمندان را ایجاد اشتغال پایدار اعلام و تصریح کرد: در این زمینه و به‌منظور ورود مددجویان تحت حمایت به بازار کسب‌وکار 10 مورد تسهیلات اشتغال‌زایی بااعتبار 265 میلیون تومان به مددجویان دهستان زیلایی در سال جاری پرداخت شد. 

شایسته ذکر است در نشستی که به‌منظور بررسی مصوبات محرومیت‌زدایی دهستان زیلایی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در استانداری برگزار شد، اقدامات کمیته امداد در زیلایی سبب شد تا نماینده عالی دولت از اقدامات این نهاد تقدیر کرده و از سایر مدیران بخواهد همچون کمیته امداد در این زمینه گام بردارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: