« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
سخنگوی کاخ کرملین دعوت از رهبر کره شمالی برای سفر به روسیه در آینده‌ای نزدیک را تأیید کرد و گفت درباره جزئیات این سفر از طریق کانال‌های دیپلماتیک توافق خواهد شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ کرملین از دعوت از «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی برای سفر به روسیه خبر داد.

سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد هنوز زمان و مکان دقیق این دیدار مورد توافق قرار نگرفته است.

وی گفت مشورت‌ها درباره سفر احتمالی رهبر کره شمالی به روسیه در جریان است و به زودی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد. پسکوف تأیید کرد دعوتنامه مسکو به پیونگ‌یانگ تحویل داده شده و قرار است درباره جزئیات این دیدار از طریق کانال‌های دیپلماتیک توافق شود.

«والنتینا ماتوینکو» رئیس شورای فدراسیون روسیه پس از سفر اخیر خود به پیونگ‌یانگ در اوایل ماه سپتامبر گفته بود که کیم‌ جونگ‌ اون برای سفر به روسیه در آینده‌ای نزدیک ابراز تمایل کرده است. او همچنین نامه‌ای از جانب «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه برای رهبر کره شمالی برده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: