« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نخستین شماره از فصلنامه علمی اختصاصی دانشها و آموزه های قرآن و حدیث، منتشر شد. در این شماره نگاشته هایی با این عناوین چاپ شده است: نیازهای تازه در پژوهش و نشر حدیث، کاربری سیاق متصل برای فهم معنا با تمرکز بر مشتقات «کتب» در نهج البلاغه، لوازم و نتایج بندگی با نگاهی به سیره و سخن رسول خدا صلی الله علیه و آله، شناخت و گونه ها و ویژگی های نگاشته علمی اختصاصی، نگاهی تحلیلی به رفتار احمد بن عیسی در تبعید برخی از راویان، نشانه های تخریج در نگارش نهج البلاغه، طرحی در سرفصل های دانش دعا، شعور موجودات در قرآن و روایات، خطّة دراسیة لفقه اللغه، نصیحة اهل الحدیث نگاشته ای در آداب الحدیث، اهمیت اجازه حدیث در دوران گذشته
لازم به ذکر است این مجله نگاشته های علمی را در 24 قالب مختلف چاپ می کند. همچنین امکان انتشار نگاشته های عربی، مقالات پیوسته و یادداشت های آزاد قرآنی و حدیثی هم در این فصلنامه علمی وجود دارد.

تارنمای مجلّه به آدرس (www.majaleh-a.ir) و رایانامه به آدرس (majaleh.d.a@gmail.com) در دسترس بوده و آماده جذب نگاشته های علمی نویسندگان است. همچنین شماره 09214312651 نیز پاسخگوی تماسها و پیامها خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین