« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
معاون حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
یک میلیارد و 174 میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در شش‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه این نهاد مددجویان خود را در دو سرفصل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد، گفت: یک میلیارد و 174 میلیون تومان برای حق بیمه مددجویان در شش‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.


وی با اشاره به اینکه هزار و 521 نفر از مددجویان این نهاد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند، افزود: از این تعداد 755 نفر زنان سرپرست خانوار، یک نفر زنان قالی‌باف و 765 نفر مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد هستند.

نظری تصریح کرد: بر اساس طرح بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، زنان سرپرست خانوار شهری زیر 50 سال می‌توانند تحت حمایت این بیمه قرار بگیرند و این افراد پس از ۱۰ سال سابقه بیمه، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند‌می شوند.

وی بابیان اینکه حمایت‌های بیمه‌ای از خانوارهای مددجو باهدف توانمندسازی افراد ارائه می‌شود، گفت: خانوارهای مددجو با برخورداری از این بیمه علاوه بر استفاده از خدمات درمانی از مزایایی ازکارافتادگی، بازنشستگی و مزایایی مستمری فوت سرپرست بهره‌مند‌می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: