« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
حادثه
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فوت یک دختر 18 ماهه به دلیل برخورد کامیون در جاده کرد لاغری یاسوج خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، جلال پوران فرد اظهار داشت: این دختربچه 18 ماهه به دلیل برخورد یک دستگاه کامیون در ساعت ۱۰:۰۲ صبح امروز شنبه ۲۱ مهرماه در جاده کرد لاغری جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه با اعلام این خبر در کمترین زمان ممکن یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد، عنوان کرد: این دختر بچه با توجه به آسیب و ترومای شدید به سر قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی با تشریح حادثه‌ای دیگر گفت: امروز همچنین در ساعت 9:10 دقیقه سقوط مرد ۵۲ ساله‌‌ای از ارتفاع  3 متری در ساختمان در حال ساخت در یاسوج به اورژانس گزارش شد.

پوران‌فرد با بیان اینکه فرد سقوط کرده در مکان نامناسبی گیر کرده بود و به کمک عوامل آتش‌نشانی به پائین منتقل شد، افزود: این فرد به دلیل ضربه‌ای متعدد به کمر و ستون فقرات بعد از ارایه خدمات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد./
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: