« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
در شش‌ماهه نخست سال جاری محقق شد
حامیان نیکوکار چهار میلیارد و 436 میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف، علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، شش هزار و 968 خیر نیکوکار سرپرستی پنج هزار و 139 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد را برعهده دارند، گفت: حامیان ایتام چهار میلیارد و 436 میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند که دو میلیارد و 426میلیون تومان نقدی و باقی آن غیرنقدی بوده است.


وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنیم را در دستور کار خود قرار داده، افزود: دو هزار و 943 یتیم تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که از این تعداد دو هزار و 922 نفر دارای حامی هستند.
مظاهری تعداد فرزندان محسنیم تحت حمایت کمیته امداد این استان را پنج هزار و 628 نفر اعلام و بیان کرد: از این تعداد دو هزار و 217 نفر از حمایت حامیان نیکوکار برخوردارند. 

وی با اشاره به اینکه سه هزار و 411 نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند، گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام و محسنین به آدرس  http://mohsenin.ir/ برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.


مظاهری شماره‌گیری #1*3*074*8877* با تلفن همراه را از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه 80درصد حامیان ایتام کهگیلویه و بویراحمد غیربومی هستند، تصریح کرد: امید است بتوانیم با کمک خیران، حامیان و مشارکت بیشتر مردم نیکوکار این استان امکان رشد و توانمندی ایتام در همه زمینه‌ها را فراهم کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: