« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
یاداشت / محمد ظاهر آخش
یک ماه از سال تحصیلی در حال سپری شدن است ولی هنوز خبری از بیشتر کتابهای درسی به ویژه در هنرستانها و کاردانش ها نیست !!
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد ظاهرآخش:گروهی در وزارت آموزش وپرورش با عنوان تالیف کتب درسی حضور دارند و همانطوری که از اسمش پیداست وظیفه تالیف کتاب های درسی مقاطع مختلف را بعهده دارند.

 قطعا گروهی نیز کار چاپ و نشر و توزیع را نیز بر عهده دارند،حال جای این سوال باقی است که در طول یکسال تحصیلی این گروهها مشغول به چه کاری هستند که حدود یک ماه از سال تحصیلی در حال سپری شدن است ولی هنوز خبری از بیشتر کتابهای درسی به ویژه در هنرستانها و کاردانش ها نیست .

بیشتر مدارس محتاج برگی کاغذ هستند و فاقد وسایل سمعی و بصری و اینترنتی که حداقل بتوان از طریق رسانه ها کار زمین گذاشته آموزش که تک و تنها در وادی های مختلف رها شده و فدا شده سیاست است را ادامه داد تا مبادا که فرجی حاصل شود و لااقل شاید همزمان با جشن پیروزی انقلاب در بهمن ماه به ناگه کتابی نیز به دست دانش آموزی برسد.

راستی مسوولین امر در ادارات کل ،آیا به این موضوع توجه نموده اند؟زیرا این مشکل هر ساله هست و مختص امسال نیست  آیا یکسال فرصت کمی برای جبران نقایص است؟

منتظر می مانیم از همین پایگاه خبری. بدرود
کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
نگران نباش تا 1400هنوز وقت زیاد است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: