« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
اخبار ورزشی (بسته خبری آوای رودکوف)
بسته خبرهای ورزشی آخر هفته شهرستان لنده به چهار خبر می پردازد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در روزهای اول و دوم هفته تربیت بدنی برنامه های متفاوتی داشته که در ادامه اخبار مربوطه را با هم مرور می کنیم:

غبار روبی گلزار شهدای شهرستان لنده

در روز اول هفته تربیت بدنی در شهرستان لنده  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با روسای هیئت های ورزشی ، جمعی از ورزشکاران ، امام جمعه محترم ، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهرستان ضمن غبار روبی با آرمان های شهدا عهد میثاق کردند.


دیدار با امام جمعه

 در اولین روز از هفته تربیت بدنی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به همراه روسای هیئت های ورزشی و جمعی از ورزشکاران با امام جمعه شهرستان دیدار کردند .

در این دیدار محمود فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان لنده ضمن تبریک هفته تربیت بدنی ، گزارش کار و روند و فعالیت های هیئت های ورزشی رو تشریح کردند ،و ابراز داشتند که سال 97 با توجه به پیگیری ها و رایزنی ها و فعالیت های انجام شده با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولین شهرستانی سال خوبی برای شهرستان خواهد بود.

در این دیدار امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته تربیت اظهار داشتند که برای پیشرفت ورزش شهرستان از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد .


پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده به مناسبت هفته تربیت بدنی

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی در زندگی ماشینی امروز نقش اساسی و محوری دارد و از این حیث نه تنها یک روز ، بلکه کل ایام و روز های سال را در بر میگیرد.

اصولا ورزش تعطیل شدنی نیست، و از این حیث وظیفه خود میدانم از تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش شهرستان سهمی رو بر عهده دارند ، تقدیر و تشکر کنم.

ورزش شهرستان لنده با توجه به سرمایه های انسانی جوان مستعد و بالنده ، زمینه های زیادی برای رشد و تعالی دارد. و باید با همدلی و اتفاق نظر بکوشیم تا به وظیفه خویش در قبال نسل آینده شهرستان عمل نماییم.

وظیفه خود میدانم که این هفته رو به همه عزیزان ، ورزشکاران ، همشهریان ، پیشکسوتان ، مربیان ، تک تک عزیزانی که دلسوزانه در هر نقطه ای از این شهرستان قدمی برای پیشرفت ورزش شهرستان بر می دارند ،تبریک و کمال تشکر و قدردانی را دارم.


برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در لنده

به مناسبت هفته تربیت بدنی و در دومین روز از هفته تربیت بدنی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان لنده برگزار شد.

صفا فضیلت مسئول هیئت ورزش های همگانی شهرستان لنده افزودند . این همایش چندمین همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت های مختلف درسال 97 هست ، که به مناسبت هفته تربیت بدنی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان با حضور جمعی از مسئولین ، ورزشکاران و تعداد زیادی از همشهریان انجام شد .

در پایان به قید قرعه به شرکت کننده گان جوایز نفیسی اهدا شد.


عکس و گزارش / پیروز درخواه

سرویس اخبار ورزشی "پایگاه خبری آوای رودکوف" را اینجا دنبال کنید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: