« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ پرسپولیس در حضور بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگرش مقابل ستاره‌های السد قطر به تساوی یک بر یک رسید تا با پیروزی در مجموع راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری یک بازی آغاز شد.

پرسپولیس که در قطر دست به کاری بزرگ زده بود و السد را در خانه‌اش یک بر صفر شکست داده بود، اینبار در بازی برگشت و در حضور بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی مقابل این تیم و ستاره‌هایی مانند ژاوی و گابی قرار گرفت.

نیکه اول بازی هرچند بت حمله پرسپولیس آغاز شد اما این تیم السد بود که توسط بغداد بونجاح به گل رسید تا تیمش را به جریان بازی برگرداند. این گل تا پایان نیمه اول حفظ شد و دو تیم با تساوی یک بر یک در مجموع به رختکن رفتند.

آغاز نیمه دوم با حملات پرسپولیس آغاز شد و روی ارسال منشا این سیامک نعمتی بود که در دقیقه ۴۸ گل تساپی رر وارد دروازه السد کرد. فشار السد برای جبران در دقایق طولانی باقی مانده ادامه داشت تا اینکه کار به دفایق پایانی کشیده شد. آخرین فشارهای السد برای رسیدن به فینال ادامه داشت و هیجان به اوج رسیده بود اما درخشش علیرضا بیرانوند مانع از باز شدن دروازه شد تا سوت پایان با تتساوی یک تمام شود و پرسپولیس با برد دو بر یک راهی فینال شود./پانا


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: