« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
بهبهان
نشست کانون بسیج اساتید دانشگاه با حضوراعضا در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) بهبهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این نشست دکتر میری مسئول بسیج اساتید دانشگاه، ابتدا ضمن ارائه  گزارشی از نشست سراسری مسئولین کانون های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در شهریورماه گذشته در تهران، به تبیین رویکرد جدید سازمان بسیج با ماهیت حل المسائلی در حوزه‌های دانشگاهی کشور با تمرکز بر مشکلات هر منطقه و تشکیل اندیشکده ها پرداخت و با اشاره به نشست چند روز پیش مسئولین کانون های بسیج اساتید دانشگاه های استان خوزستان به عزم کانون دانشگاه بر تشکیل و تاسیس اندیشکده مهارت افزایی و کارآفرینی در این کانون اشاره کرده که ثبت نام آن شروع شده و موضوع به مسئولین بسیج اساتید استان و مسئولان کانون ها نیز شفاهاً اعلام شده است.


میری همچنین از سیاست اردوهای علمی بسیج اساتید کشور خبر داده و افزود ان شاء الله به زودی برنامه سفر علمی اعضای کانون بسیج این دانشگاه به برخی از مناطق علمی و مهم کشور پیگیری و نتیجه آن به همکاران اعلام خواهد شد. گفتنی ست سازمان بسیج اساتید کشور قول حمایت و همکاری خوبی در این مورد نیز به کانون های دانشگاهی داده است.


 در ادامه اساتید با اظهارنظرهای سازنده ،عزم خود را در باب استقبال از رویکردهای جدید سازمان بسیج اساتید کشور و اهتمام به همکاری با کانون دانشگاه اعلام نمودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: