« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
در شش‌ماهه نخست سال جاری محقق شد ؛
هزار و 576 مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در شش‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمک به ازدواج آسان زوج‌های جوان تحت حمایت یکی از برنامه‌های این نهاد در حمایت از مددجویان است، گفت: هزار و 576 مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بااعتبار سه میلیارد و 614 میلیون تومان در نیمه نخست سال جاری پرداخت شد.


وی بابیان اینکه در شرایط کنونی و با هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، کمیته امداد در یک اقدام خداپسندانه با تدارک جهیزیه و پرداخت هدیه ازدواج موجبات ازدواج آسان، بی‌پیرایه و آبرومندانه تعداد زیادی از دختران و پسران جوان تحت حمایت را فراهم می‌کند، افزود: در همین زمینه در نیمه نخست سال جاری 656 نوعروس با کمک‌هزینه دو میلیارد و 205 میلیون تومان راهی خانه بخت شدند.

نظری تعداد هدیه به داماد پرداخت‌شده به فرزندان پسر مددجو را 901 مورد در شش‌ماهه نخست سال جاری اعلام و اظهار کرد: در این زمینه یک میلیارد و 350 میلیون تومان برای نودامادهای تحت حمایت پرداخت شد. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به پرداخت کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد زنان تحت حمایت اشاره و بیان کرد: در این زمینه 58 میلیون تومان برای کمک به ازدواج مجدد 19 نفر از مددجویان تحت حمایت در سال جاری پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد از پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به جوانان تحت حمایت، تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از بروز مشکلات و آسیب‌های بعدی در زندگی زوج‌های جوان است، افزود: یکی از فعالیت‌های شاخص ‏کمیته امداد در راستای ترویج سنت حسنه الهی و همچنین اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی پیش از ازدواج و ارائه مشاوره در زمینه ازدواج به زوج‌های تحت حمایت است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین