« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
غلامرضا تاجگردن که چند هفته ای است به دلیل عمل جراحی کمتر در محافل و جلسات حضور دارد که همین عامل باعث شد مدیرفنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان با تعریف و تمجیدی بی سابقه و البته عجیب از او یاد کند.
 به گزارش آوای رودکوف به نقل از صبح زاگرس این روزها فضای مجازی به عرصه ای برای بیان نظرات و دیدگاه های افراد و گروه ها قرار گرفته است و این مساله به خصوص در میان مدیران روز به روز در حال گسترش است تا جایی که برای برخی از آن ها به تریبون اصلی برای بیان دیدگاه هایشان تبدیل شده است.

 

این افراد به مناسبت های خاص یا حتی کارهای روزمره خودشان را از طریق فضای مجازی منتشر می کنند و کار به جایی رسیده است از ساده ترین کارهای خود نیز عکس و فیلم گرفته ودر فضای مجازی منتشر می کنند.

 

گاهی اوقات برخی از افراد تحت تاثیر برخی شخصیت های به خصوص سیاسی قرار گرفته و از طریق فضای مجازی ارادت خود را به آن فرد اعلام می کنند که برخی اوقات رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد!

 

غلامرضا تاجگردون که چند هفته ای است به دلیل عمل جراحی کمتر در محافل و جلسات حضور دارد که همین عامل باعث شد مدیرفنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان با تعریف و تمجیدی بی سابقه و البته عجیب از او یاد کند که با خواندن آن به یاد افسانه های لیلی و مجنون یا خسرو و شیرین می افتیم!

 

تعریف و تمجیدی که کمتر دیده و شنیده ایم و در جای خود باعث تعجب است که یک شخص حقوقی این چنین از یک نماینده مجلس یاد می کند؛ اگر یک فرد عادی این کار را انجام دهد نمی توان به و خرده گرفت اما این اقدام از سوی یک چهره حقوقی چندان زیبنده نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: