« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
معاون فرهنگی کمیته امداد استان مطرح کرد:
هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد بااعتبار 217 میلیون و 818 هزار تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، عتبات عالیات و اردوهای آموزشی و سیاحتی اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امیدوار کاراندیش، معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مددجویان ارائه خدمات فرهنگی به آن‌هاست.


وی با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برای جامعه هدف خود است، افزود: هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد بااعتبار 217 میلیون و 818 هزار تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، عتبات عالیات و اردوهای آموزشی و سیاحتی اعزام شدند.

کاراندیش با اشاره به اینکه از مجموع هزار نفر فرستاده‌شده به اردو 655 نفر از مناطق محروم و 345 نفر عادی است، گفت: 680 نفر از مددجویان در اردوهای زیارتی و 320 نفر در اردوهای سیاحتی و آموزشی شرکت کرده‌اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه 381 نفر از مددجویان شرکت‌کننده در اردوها شهری و 619 مددجو روستایی هستند، تصریح کرد: براساس جنسیت افراد شرکت‌کننده در اردوها،  558 نفر زن و 442 نفر مرد هستند.

کاراندیش هدف از برگزاری این اردوها را ایجاد نشاط روحی و روانی در مددجویان، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل فقهی و اعتقادی اعلام و بیان کرد: اعزام مددجویان به سفر زیارتی و آموزشی و سیاحتی همچنان در دستور کار کمیته امداد است و این نهاد در تلاش است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی رشد و تعالی خانواده‌های نیازمند را در تمامی عرصه‌ها رقم بزند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین