« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
از ابتدای سال جاری تاکنوکن محقق شد
776 مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حمیدرضا رحیمی نیا، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان مبتنی بر اشتغال پایدار رویکرد اساسی برای رفع فقر و محرومیت است، گفت: 776 مددجوی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون در کلاس‌های آموزش‌ فنی و حرفه‌ای شرکت کردند تا پس از آموزش مهارت‌های لازم وارد بازار کار شوند.  


وی اعتبار هزینه شده برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان در سال جاری را 169 میلیون و 526 هزار تومان اعلام و بیان کرد:  آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان تحت حمایت در بخش‌های مهارت‌آموزی، پایدارسازی مشاغل،  کارآفرینی و حرفه‌آموزی دانش آموزان برگزار می‌شود.

رحیمی نیا بابیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ارتقاء فرهنگ کار و خودباوری و حفظ عزت‌نفس و منزلت اجتماعی مددجویان بسیار مؤثر است، خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها یکی از عوامل اصلی در موفقیت فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد مشاغل پایدار و موفق توسط مددجویان و خروج تدریجی آن‌ها از چرخه حمایتی این نهاد به شمار می‌رود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 60 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بااعتبار 50 میلیون تومان در سال جاری از طریق کاریابی وارد بازار کارشده‌اند، گفت:  مددجویان از طریق مؤسسات کاریابی، شرکت‌های خدماتی و مشاوره‌های شغلی به کارفرمایان معرفی می‌شوند تا با کسب درآمد به استقلال اقتصادی برسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: