« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
عصر امروز
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پس از حدود بیست روز بستری در بیمارستان خاتم الانبیای تهران با بهبودی کامل ، از این بیمارستان مرخص شد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پس از حدود بیست روز بستری در بیمارستان خاتم الانبیای تهران با بهبودی کامل، از این بیمارستان مرخص شد .بهبود تاجگردون پس از 20 روز بستری در بیمارستان

 مدیر بیمارستان خاتم الانبیای تهران گفت : غلامرضا تاجگردون در این بیمارستان طی دو مرحله به دست گروه متخصص مغز و اعصاب جراحی شد .

پیرحسین کولیوند افزود: نهم مهرماه امسال نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به دلیل سردرد شدید به بیمارستان خاتم الانبیای تهران مراجعه کرد که پس از معاینه مشخص شد 150 سی سی خون در مغز ایشان جمع شده است و فوری جراحی شد .

وی گفت : پس از جراحی نخست و یک هفته بستری ، آقای تاجگردون از بیمارستان مرخص شد اما پس از چهار روز با تب بالا و عفونت درمغز دوباره در بیمارستان بستری شده و برای بار دوم تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مدیر بیمارستان خاتم الانبیای تهران افزود : پس از جراحی دوم مغز آقای غلامرضا تاجگردون و تجویز آنتی بیوتیک های موثر ، عفونت کنترل و دوره درمان کامل شد که پس از طی حدود بیست روز، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  سلامتی کامل خود را  به دست آورد و از بیمارستان خاتم النبیاء مرخص شد .

غلامرضا تاجگردون ضمن تشکر از پزشکان و کارکنان  بیمارستان خاتم الانبیاء تهران و ابراز لطف مردم کهگیلویه وبویراحمد ، پشت سر گذاشتن دوران سخت بیماری را نتیجه دعای مردم و خانواده های شهدا در حق خادم و نماینده خود در مجلس شورای اسلامی دانست.


منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: