« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
پایگاه خبری آوای رودکوف:پیگیری شورای شهر تهران برای ماندن افشانی در تهران بی نتیجه ماند و امروز بعدازظهر در کمیسیون اجتماعی مجلس کلیات طرح استفساریه تبصره یک قانون منع بکارگیری بازنشستگان رأی نیاورد.

به گزارش ایسنا؛ پیگیری شورای شهر تهران برای ماندن افشانی در تهران بی نتیجه ماند و امروز بعدازظهر در کمیسیون اجتماعی مجلس کلیات طرح استفساریه تبصره یک قانون منع بکارگیری بازنشستگان رأی نیاورد.

محمد علی افشانی که 23 اردیبهشت ماه امسال پس از استعفای نجفی شهردار سابق تهران با 19 رأی اعضای شورای شهر، شهردار تهران شد، پیرو اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تصویب آن توسط نمایندگان مجلس مجبور شد تا از شهردار شدن کناره گیری کند .

البته شورایی‌ها در این بین تلاش خود برای ادامه فعالیت افشانی را آغاز کرده و رایزنی ها و ارائه استفساریه‌ای به مجلس را برای استنثا شدن افشانی در دستور کار خود قرار دادند؛ به طوریکه در نشست مشترک روز گذشته شورایی ها هم انتخاب 5 نفر کاندیدای شهرداری تهران از میان 28 نفر اعلامی را موکول کردند به بعد از رأی گیری امروز کمیسیون اجتماعی مجلس که در نهایت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس هم به ادامه فعالیت شهردار تهران رأی ندادند و پس از بررسی، کلیات طرح استفساریه تبصره یک قانون منع بکارگیری بازنشستگان با 15 رأی مخالف و 3 رأی موافق رأی نیاورد.

با این شرایط شورای شهر تهران باید هرچه سریعتر 5 نفر کاندیدای خود برای شهرداری تهران را انتخاب کند که البته طبق گفته محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران و سخنگوی شورا سه شنبه در صحن علنی شورای شهر 5 کاندیدای شهرداری انتخاب می‌شوند تا پس از ارائه گزارش‌های خود تصمیم نهایی درباره انتخاب شهردار جدید تهران گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: