« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:
883 میلیون و 658 هزار تومان کمک‌های مردمی در شش‌ماهه نخست سال جاری در مراکز نیکوکاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری و برای مددجویان نیازمند هزینه شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه هدف از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری شناسایی نیازمندان و متمکنین هر محله و برآوردن نیازها و مشکلات فقرا توسط افراد توانمند است، گفت: مراکز نیکوکاری نقش مهمی در تسهیل خدمت‌رسانی به نیازمندان دارند و ساماندهی کمک‌ها و نذورات مردمی از دیگر اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

وی بابیان اینکه مراکز به‌عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران هستند، افزود: 12 مرکز نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند که در شش‌ماهه نخست سال جاری 883 میلیون و 658 هزار تومان از طریق این مراکز جمع‌آوری و به نیازمندان پرداخت شد.

محبی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است، گفت: این مراکز از ابتدای تأسیس تاکنون با مشارکت مردم خدمات قابل‌توجهی به نیازمندان ارائه داده‌اند و صداقت، شفافیت، امانت‌داری، مردم‌محوری و عدالت از اصول مهم در کار مراکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه مراکز نیکوکاری با حمایت کمیته امداد و هیئت‌امنای مساجد و معتمدان محلی باهدف نهادینه‌ کردن فرهنگ نیکوکاری به‌صورت محله‌ای و با محوریت مساجد کار خود را آغاز کرده‌اند، گفت: منابع کمیته امداد به‌تنهایی پاسخگوی رفع نیازهای قشر محروم نیست و با تعامل با مراکز مردم‌نهاد می‌توان به نیازمندان بیشتری خدمت‌رسانی کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: