« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
بهبهان
هفتمین آئین تقدیر از نوحه خوان کودک و نوجوان جایزه شهید سلمان حاجوی و ششمین آئین تجلیل از خادمان وخدمتگزاران حسینی شهرستان بهبهان یادبود حاجیه خانم عزت جهانتاب مادر شهید سلمان حاجوی در مسجد ابوعلی بهبهان برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،طي مراسمی، با حضور شاعران، مداحان، خدمتگزاران و جمعي از همشهريان ، از زحمات مداحان ،  و خدمتگزاراني که در برپايي مراسم‌هاي محرم و صفر  شهرستان بهبهان نقش بسزايي داشته‌اند، تجليل به عمل آمد.


مراسم با قرائت آياتي از کلام الله مجيد شروع شد و در ابتدا برنامه آقای قدرت اله مشهومی با مداحی خود فضای برنامه را عاشورایی نمودند.

در ادامه  حاج ماندنی سبکبار مجری مراسم ضمن خیرمقدم و خوشامد به حضار، با بیان تاریخچه مراسم ، هدف از برگزاری این مراسم را تشویق و ترغیب نوجوانان عاشق اهل بیت (ع) و شناسایی استعدادهای بالقوه نوجوانان بهبهانی و تکریم وتجلیل از خادمان و خدمتگزاران هیئت های عزاداری عنوان نمود.


در بخش اول هفتمین دوره جايزه شهيد سلمان حاجوي ويژه نوحه خوان کودک و نوجوان، به آقايان امیر حسین سبزوار وعلی تراکمه تنديس مراسم و هداياي ارزنده اي تعلق گرفت.

مراسم ششمین دوره تجليل از خدمتگزاران حسيني ، يادبود حاجيه خانم خيري جهانتاب مادر شهيد سلمان حاجوي نيز در انتهاي برنامه برگزار شد که در اين دوره از پنج نفر از خادمان وخدمتگزاران فعال هيئت هاي عزاداري شهرستان بهبهان تقدیر بعمل آمد.


سپس ازآقایان  فریدون صحرایی مسئول هئیت قلعه مسجد،کربلایی اسماعیل کلایی مسئول هئیت عزاداران شهر تشان،میثم خندانی کارگردان وتعزیه خوان، سید ابوالقاسم موسوی شاعر ائینی و عاشورایی تجلیل و در ادامه لوح یاد بود وهدیه نقدی مراسم به مبلغ یک میلیون تومان به خانم سیده مرضیه رضوان برای برگزاری مراسم عزاداری خواهران ونوحه سرایی ومدیریت جلسات مذهبی اهدا شد.


مالک حاجوی دبیر یادواره شهید سلمان حاجوی، گفت: جایزه شهید حاجوی ویژه کودکان و نوجوانان مداح است که با هدف تشویق، ترغیب و پرورش مداحان کودک و نوجوان و تجلیل از خادمان به منظور قدرشناسی از خدمتگزاران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می شود.


وی با بیان اینکه این یادواره هفت سال است برگزار می شود، تصریح کرد: این یادواره یک نذر فرهنگی از سوی خانواده شهیدحاجوی است و کلیه هزینه های این حرکت فرهنگی از سوی این خانواده شهید تامین می شود و خروجی این یادواره گسترش و نشر فرهنگ  و معارف اهل بیت(ع) است و امیدواریم توانسته باشیم گام موثری را در این راستا برداشته باشیم.



مراسم با پذیرایی از حاضرین و گرفتن عکس یادگاری خاتمه یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: