« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
یاسوج
علیرضا علیان از اهالی شهرضا و ساکن یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد است که از سال 90 با تشویق همسر و خانواده کفالت شش کودک بی سرپرست را برعهده گرفته و لذت دیدار با آنها را یک حالتی روحانی و غیرقابل توصیف می داند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علیرضا علیان حامی نیکوکار صاحب فرش فروشی، با دست تخته های فرش را نشان می دهد و می گوید قصد دارد که به جز کفالت شش کودک یتیمی که بر عهده دارد مبلغی از فروش هر تخته فرش را برای خرید جهیزیه و درمان نیازمندان کنار بگذارد.

چنان با شور از احساسش با فرزندان معنویش می گوید که گویی این دنیایی نیست و در آسمان سیر می کند. از دیدارش با فرزند معنوی یکسال و نیمه اش می گوید که چگونه با ذوق خود را در آغوش پدرخوانده اش رها کرده است. همچنان که از او می گوید نگران دیگر فرزند معنوی اش است که سه سال دارد و فقدان پدر او را به سکوت واداشته است. بغضش را می شکند و می گوید کودکان بی سرپرست امیدها و آرزوهایی دارند که برآورده کردن آنها وظیفه هر انسانی است که خود را پیرو اهل بیت می داند.

وی ضمن تقدیر از امدادگران کمیته امداد می گوید: نیروهایی که من می شناسم واقعا دلسوز و مهربانند و امیدوارم با کیفیت بخشی به خدمات خود روز به روز با دلگرمی بیشتری به مردم خدمت کنند.

این حامی نیکوکار تأکید می کند: هر کس درک متفاوتی از خدمت کردن دارد و نمی شود فقط  با تبلیغ زبانی مردم و خیران را پای کار آورد باید افراد متمول را شناسایی کرده و به صورت حضوری و عملی با مشکلات و نیازمندی های جامعه و مستمندان آشنا کرد.حمایت های دولت کافی نیست آنهم به دلیل محدودیت های مالی.

علیرضا علیان در پایان بزرگترین آرزویش را اینگونه بیان می کند: آرزو دارم بتوانم کفالت 400 کودک بی سرپرست را بر عهده بگیرم و همچنین امیدوارم جامعه و انسانیت به سطحی برسد که دیگر هیچ کودک یتیمی احساس کمبود نکند.

گفتگو از مصیب حیدری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: