« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲
ظهر امروز
در همایش قرآن، عترت و نماز لنده از نخبگان دانش‌آموزی مسابقات قرآن، عترت و نماز این شهرستان تقدیر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ پرویز ابراهیم پور معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش لنده ظهر امروز در همایش تجلیل از نخبگان دانش‌آموزی، مسابقات قرآن، عترت و نماز ضمن تاکید بر  تهذیب نفس و رفتارهای قرانی و دینی گفت: جامعه به افراد متعهد و متخصص نیاز دارد یعنی تعلیم و تربیت هردو در کنار هم و هماهنگ باید پیش برود.

امام جمعه لنده نیز طی سخنانی با تقدیر از حوزه معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان و  دانش آموزان نخبه قرانی گفت: قرآن باید همیشه همراه ما باشد و بتوانیم از آن بهره‌های مفیدی در زندگی ببریم.

حجت الاسلام محمودی اصل از دانش آموزان قرانی خواست تا  این مسیر موفقیت را ادامه دهند و به آموزه‌های قرآنی تدبر و عمل کنند.

همچنین، یزدان‌پرست، نماینده بنیاد علوی ‌در اجرای طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی شهرستان لنده نیز در این نشست گفت در کنار بحث تولید و اشتغال حمایت از برنامه های فرهنگی و آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دادیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری اداره آموزش و پرورش نسبت به بازسازی و تجهیز بیش از 10 آموزشگاه این شهرستان تا قبل از شب عید امسال  اقدام نمایند.

یزدانپرست همچنین از طرح تشویق دانش آموزان ممتاز شهرستان در مهرماه سال آینده خبر داد و اظهار داشت برای مباحث فرهنگی شهرستان یکسری کارهای مشترک با آموزش و پرورش را در دست اقدام خواهیم داشت.

 در پایان این مراسم از برگزیدگان دانش‌آموزی مسابقات قرآنی، عترت و نماز تقدیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین