« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
با ارايه آخرين پژوهش ها در قالب سه غرفه:
دانشگاه صنعتي اصفهان با حضور مؤثر در قالب سه غرفه در بخش‌هاي مختلف بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی اتوکام،آخرين دستاوردهاي شاخص خود در اين زمينه را به نمايش گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در بخش سازمان‌ها و شركت‌هاي اين نمايشگاه، دانشگاه صنعتي اصفهان به عرضه فعاليت‌ها و دستاوردهاي دانشكده مهندسي برق وكامپيوتر، مركز فناوري اطلاعات، پژوهشكده اويونويك و مركز آپا خود پرداخت.

در این بخش، پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتي اصفهان آخرین دستاوردهای خود درحوزه هوایی و هوانوردی را به نمايش گذاشت كه از جمله مهم‌ترین آن ها می‌توان به طراحی و ساخت باس‌ انتقال داده پر سرعت AFDX، سیستم عامل بلادرنگ و سیستم کنترل ترافیک هوایی اشاره كرد.

گذرگاه داده‌ AFDX با کاهش حجم سیم کشی داخل پرنده، یک ارتباط تمام دو طرفه را برای سامانه‌های اویونیکی فراهم می‌آورد.

مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به ارايه دستاوردهای خود از جمله سامانه‌ مدیریت وصله و سامانه‌ مقابله با حملات DDoS سدید پرداخت.

سامانه‌ مدیریت وصله به‌منظور فراهم‌سازی بستری برای به‌روزرسانی نرم‌افزارهای سازمانی و سامانه‌ سدید به‌عنوان یک پروژه‌ ملی، برای مقابله با حملات مخرب DDoS طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند.

همچنین این مرکز بخشی از توانمندی ها و دستاوردها خود از جمله "خدمات مرکز داده دانشگاه صنعتی اصفهان"، "سامانه بومی سازی شده اشتراک گذاری فایل"، "سامانه پست الکترونیکی"، "سامانه پیام رسان سازمانی" و "سامانه یکپارچه مدیریت فرآیندهای سازمانی" را در معرض دید متخصصان، صاحبان صنایع و شرکت های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار داد.

در بخش استارت‌آپ‌های این نمایشگاه نيز، مديريت نوآوري و تجاري‌سازي فناوري دانشگاه صنعتي اصفهان، تيم‌هاي استارت‌آپي دانشجويي، فعاليت‌هاي كارآفريني و دستاوردهاي نوآورانه خود را ارايه نمود.

در اين قسمت، رويدادهاي اصلي كارآفريني همچون ايكاب، كارينو، ايده‌شو، سفيران كارآفريني، برنامه مشاوران و هفته‌ كارآفريني معرفي شد و مدرسه اشتغال دانشگاه شامل دوره‌هاي كارآفريني و كارگاه‌هاي مهارت افزايي كسب و كار نيز ارايه گرديد.

در بخش شتابدهنده‌ها، تيم‌هايي از شتابدهنده ديموند و تيم‌هاي بازي‌سازي از شتابدهنده هاب كه در مركز نوآوري دانشگاه صنعتي اصفهان ايجاد شده و فعال هستند، حضوري چشمگیر داشتند.

ارائه چهار سمینار توسط محققان دانشگاه صنعتی اصفهان، هوش مصنوعی در علوم پزشکی و روانشناختی توسط دکتر سیدجلال ذهبی، خلاصه سازی خودکار متون زیست پزشکی با داده کاوی توسط دکتر ناصر قدیری، سیستم های واسط مغز وکامپیوتر توسط دکتر امیر اخوان و روش های نوین پیشگیری، تشخیص و درمان با پردازش تصاویر مغز توسط دکتر فرزانه شایق، دیگر جنبه های حضور شاخص و مؤثر این دانشگاه در نمایشگاه بین المللی اتوکام بود.

گفتني است: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی اتوکام (کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و استارتاپ اصفهان) تا 25 آبان‌ماه  در محل دائمي نمايشگاه‌هاي استان اصفهان ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین