« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شوراهای شهر در این استان با دخالت‌های بی جا افسار کار را در شهرداری‌ها در دست گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سید حسین کاظمی پیش از ظهر امروز در نشست فرمانداران، شهرداران، شوراها و دهیاران کهگیلویه و بویراحمد با معاون عمرانی وزیر کشور اظهار داشت: شوراهای شهر با دخالت در امور اجرایی شهرداری‌ها افسار کار را در دست گرفته‌اند در حالی حق دخالت در امورات را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه طبق بررسی‌های انجام شده شوراهای شهر در جزئی‌ترین امور اجرایی دخالت می‌کنند، عنوان کرد: قانون وظایف شورا و شهرداری را مشخص کرده و هرکدام باید به وظیفه خود عمل کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه تنها شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدست، سی‌سخت، لنده، چرام و باشت طرح جامع تفصیلی دارند، ابراز کرد: شهرهای مادوان، چیتاب، پاتاوه و فرفاریاب هنوز با طرح هادی روستایی اداره می‌شوند و شهرهای قلعه رئیسی، دیشموک، مارگون، لوداب، سوق طرح هادی شهری دارند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نقشه شهرسازی در شهرهای استان به‌هنگام نیست، ادامه داد: اعتبارات امور مالیاتی شهرداری‌های استان در سال 97 به نسبت سال گذشته 32 درصد کاهش داشته است.

کاظمی بیان کرد: طرح‌های تفصیلی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شبیه یک نقاشی خوب است به گونه‌ای که سرانه‌ها در دهه 60 یاسوج بسیار مطلوب‌تر از شرایط فعلی است.

وی با بیان اینکه شهر مادوان یک سانتی متر فضای سبز ندارد و کوچه‌های با عرض 8 متری و طول یک کیلومتر فراوان دارد، ادامه داد: عدم رعایت حرائم و حفط اراضی منابع ملی  در کنار شهرها به یک معضل تبدیل شده است.



تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: