« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
جهان
رهبر جریان حکمت ملی عراق طی سخنانی در مجمع عمومی سالانه جریان حکمت ملی عراق، بار دیگر سیاست اعمال تحریم علیه ایران را مردود دانست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ «سید عمار الحکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در مجمع عمومی سالانه جریان حکمت ملی عراق سیاست اعمال تحریم علیه ایران را مردود دانست.

وی با تأکید بر اینکه اعمال فشار بر مردم ایران با تحریم‌های اقتصادی محکوم است، گفت: «نباید کشوری با تصمیمات خودسرانه کشوری را تحریم و با ایجاد ترس، دیگر کشور‌ها را نیز در خصوص برقراری ارتباط با ایران تهدید کند».

به گزارش دفتر رسانه‌ای حزب حکمت در تهران، رهبر جریان حکمت ملی در ادامه گفت: «دولت کنونی سوریه را به رسمیت می‌شناسیم و ارتش این کشور باید بر تمام بخش‌ها و مرز‌ها مسلط شود».

وی در ادامه سخنانش درباره بحران سوریه گفت که همه کشور‌ها باید به تمامیت ارضی سوریه احترام بگذارند و بر انجام گفتگو‌های آشتی ملی با مشارکت همه اطراف در سوریه تأکید کرد.

حکیم در ادامه به دیگر بحران‌های خاورمیانه به ویژه بحران یمن اشاره کرد و گفت که تنها راه حل بحران این کشور راهکار سیاسی است و این مسأله با مشارکت سیاسی همه طرف‌های یمنی از طریق گفتگو قابل حل است.
 
خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: