« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و برای نخستین بار دو نمایشگاه کتاب در دانشگاه دولتی و علوم پزشکی یاسوج برپا شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رضا دهبانی پور افزود: در این دو نمایشگاه کتاب های مختلف با تخفیف ٤٠ درصد به دانشجویان و سایر علاقه مندان و بازدید کنندگان عرضه می شود.

وی بیان کرد: در نمایشگاه کتاب دانشگاه دولتی زیرتل یاسوج و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  ١٠ هزار جلد کتاب با یکهزار عنوان به نمایش گذاشته شده است و این نمایشگاه به مدت دو هفته پذیرای دانشجویان و علاقه مندان خواهد بود.

دهبانی پور هدف از برگزاری این نمایشگاه ها در دانشگاه دولتی و دانشگاه علو پزشکی یاسوج را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین آشنایی دانشجویان با کتاب های غیردرسی عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در این استان اشاره کرد و گفت: اهدا کتاب به کتابخانه های شهرستان های هشت گانه استان، سرکشی و بازدید از کتابفروشی های سطح شهر، رونمایی از چند جلد کتاب، برگزاری کارگاه نقد کتاب، اجرای طرح چهل کتاب، چهل نویسنده و چهل شهر، برگزاری مسابقات کتابخوانی و جمع خوانی کتاب از جمله برنامه های این هفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین