« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
لنده
در پی درگذشت مرحوم حاج غلامرضا مرادی نژاد از بزرگان شهر لنده پیام‌های تسلیتی برای همدردی با خانواده محترم وی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ متن برخی پیام‌های تسلیت برای درگذشت زنده یاد مرحوم حاج غلامرضا مرادی نژاد را در این خبر بخوانید.

حجت الاسلام سیدهدایت محمودی امام جمعه لنده

انالله وانا الیه راجعون
خبردرگذشت زنده یاد مرحوم حاج غلامرضا مرادی نژاد ؛ هنرمندآیینی وپیشکسوت تعزیه و شبیه خوانی وشخصیتی که دربین مردم شریف شهرستان، به حسن شهرت معروف است، موجب تاثر گردید.

درگذشت این خادم سیدالشهداء وتصویرساز صحنه عاشورا را به بیت مکرم وجامعه هنری شهرستان وعموم مردم عزیز تسلیت نموده ،برای آن مرحوم طلب غفران ورحمت وبرای بازماندگان محترم صبرو اجر آرزومندم.

****************

متن پیام تسلیت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده به شرح زیر است:

انا لله وانا الیه راجعون... درگذشت اسوه صفا و مهربانی،پبشکسوت تعزیه  شهرستان و استان ،خادم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام،زنده یاد حاج غلامرضا مرادی نژاد را به خانواده محترم و بستگان  ،اهالی محترم فرهنگ و هنر و رسانه،پیشکسوتان و اهالی تعزیه و نمایش و عموم مردم بزرگوار شهرستان واستان تسلیت عرض میکنم.

ضمنا مراسم تشییع  زنده یاد حاج غلامرضا مرادی نژاد روزیکشنبه97/۸/27  ساعت 15؛ قطعه هنرمندان و نام آوران و ختم مراسم سه شنبه 97/۸/29 صبح و عصر  در مسجد جامع صاحب الزمان عج خواهد بود.

اسماعیل زارعی/ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده.


****************

 انجمن خبرنگاران شهرستان لنده، درگذشت مرحوم حاج غلامرضا مرادی نژاد از بزرگان شهر لنده و  پیشکسوت تعزیه و شبیه خوان حضرت زینب (س)  و امام حسین (ع) را تسلیت گفت.

 در پیام تسلیت انجمن خبرنگاران شهرستان لنده آمده است:خبر درگذشت پیشکسوت تعزیه و شبیه خوان حضرت زینب (س)  و امام حسین (ع) ،و از بزرگان و معتمدان شهرستان لنده ، جامعه هنرمندان و رسانه‌ای این شهرستان را داغدار کرد.

مرحوم حاج غلامرضا مرادی نژاد  متصف به صفاتی چون مردمداری ، تعهد و دلسوزی بوده  و همواره در انجام فعالیت دینی و مذهبی شهرستان ، ساعی و پیگیر بود. درگذشت این هنرمند پیشکسوت و معتمد شهرستان لنده را به خانواده محترم ایشان،  دوستان و هنرمندان شهرستان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.



****************

خداحافظ مرد خدا

دیگر صدای دلنشین و زمزمه های قرآن از کوچه مسجد جامع به گوش نخواهد رسید .

دیگر صدای اذان دلنشین حاج غلامرضا مرادی نژاد را نمی شنویم دیگر پیش نماز مسجد جامع( اولین مسجد استان) را نخواهیم دید و به ایشان اقتدا نخواهیم کرد. نوحه های جگر سوز زینب و دعاهای کمیل و جوشن کبیر و توسلشان همواره در یادها خواهد ماند .

پیشکسوت تعزیه و شبیه خوان حضرت زینب (س)  و امام حسین (ع) هنرمندی دوست داشتنی و متدین و مهربان شهرمان به دیار باقی شتافت کسی که همواره در بین مردم به نیکی شهیر بود و به پاکی زیست و جامعه هنرمندان و شهرباستانی لنده را در فراق خود به سوگ نشانید .

اوهم در کنار دیگر برادر هنرمندشان مشهدی منصور مرادی نژاد در قطعه هنرمندان شهرستان لنده به میهمانی خدا می رود .مرادی نژاد بیشتر عمرش را در راه قرآن و مکتب اسلام و خدمت به اهل بیت گذراند و از چهره های ماندگار شهرستان لنده، استان کهگیلویه و بویراحمد بود .

یادش بخیر .ان شالله با امام حسین و حضرت  زینب محشور گردد .خداحافظ مرد خدا .

احمد علی کریمی زاده


****************

پیام تسلیت مختار مشهدی زاده شهردار لنده در پی در گذشت پیر غلام و شبیه خوان تعزیه شهرستان لنده حاج غلامرضا مرادی نژاد.

امروز را برای بیان احساس به عزیزت غنیمت شمار شاید فردا احساسی باشد اما عزیزی نباشد.

برخود واجب دانستم در  غم  فقدان پیشکسوت و پیر غلام اهل بیت   که بیش از نیم قرن از عمر خود را در خدمت به خاندان رسول گرامی اسلام  در عرصه هنر سپری نمود و همواره در محافل دینی و مذهبی از امام جماعت مسجد جامع تا مداحی و روضه خوانی و تعزیه و ادعیه خوانی هایشان که چهره ای ماندگار در اذهان مردم این دیار باقی گذاشت مراتب اندوه و سوگ خود و همکارانم را به  جامعه هنری و مردم نوع دوست و همچنین خانواده این بزرگوار اعلام دارم.

ان شالله با اهل بیت محشور گردند و علو درجات را در پیشگاه احدیت مسئلت داریم .



ادامه دارد.........



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین