« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
با مشارکت مؤسسه خیریه عترت فاطمی
یک واحد منزل مسکونی با مشارکت 60 میلیون تومانی مؤسسه خیریه عترت فاطمی و آورده خانواده مددجو، برای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خریداری و به وی اهداء شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه این مراسم بابیان اینکه خدمت به محرومان و ایتام یک وظیفه دینی و همگانی است، گفت: ارائه خدمات عمرانی و ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار این نهاد است.



وی به مشارکت خیران نیکوکار در ساخت و خرید مسکن برای مددجویان اشاره کرد و افزود: در همین زمینه یک واحد مسکن مددجویی با مساحت 130 متر واقع در روستای مادوان سفلی شهرستان بویراحمد به مبلغ 140 میلیون تومان خریداری و به یکی از مددجویان فاقد مسکن -مددجوی سادات طرح محسنین کمیته امداد- اهداء شد.


محبی با اشاره به حمایت مؤسسه خیریه عترت فاطمی از ایتام و فرزندان محسنین سادات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مسکن مددجویی از طریق آورده مددجو و کمک 60 میلیون تومانی این مؤسسه خریداری‌شده است.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به حمایت مؤسسه خیریه عترت فاطمی از 427 نفر از ایتام سادات و فرزندان محسنین مددجوی این نهاد اشاره و بیان کرد: این مؤسسه از ابتدای سال گذشته تاکنون یک میلیارد و 25 میلیون تومان به‌صورت نقدی، کالایی و خدمات به فرزندان تحت حمایت خود ارائه داده است.


محبی در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ و بی‌منت مدیرعامل و مسئولان مؤسسه عترت فاطمی از ایتام و نیازمندان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی کرد.


سید حبیب ا... شکرابی معاون مشارکت‌های مردمی مؤسسه خیریه عترت فاطمی بابیان اینکه رسالت این مؤسسه، تحت حمایت قرار دادن فرزندان ایتام و محسنین سادات است، گفت: یکی از مهم‌ترین خدمات ارزشمندی که از انسان به‌جا می‌ماند کار برای محرومان و نیازمندان است.



وی بابیان اینکه مهم‌ترین هدف در امر دستگیری و کمک به افراد نیازمند، بازگرداندن کرامت و توانمندی به آنان و ایجاد یک واحد خانوادگی آبرومند و مستقل است، افزود: مؤسسه عترت فاطمی در تیرماه ۱۳۷۹ با تلاش گروهی از خیران و محبان خاندان عصمت و طهارت، رسالت خود را آغاز کرده  و هدف آن تکریم و توانمندسازی ایتام و فرزندان محسنین سادات است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: