« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
لنده
با حضور جمعی از مردم و شورای اداری شهرستان از خادمان موکب باب الحوائج لنده تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،طی مراسمی با حضور جمعی از مردم و شورای اداری شهرستان از خادمان موکب باب الحوائج لنده تجلیل شد.

موکب باب الحوائج شهرستان لنده درمرز شلمچه و در ایام اربعین حسینی به زوار امام حسین (ع) به طور شبانه روزی و مستمر خدمت می کرد.

سید محمد طلا میری، مدیر اجرائی موکب باب الحوائج شهرستان لنده نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات خادمان زائران پیاده اربعین حسینی(ع) در موکب باب الحوائج ، تصریح کرد: حضور میلیونها  زائر در ایام اربعین حسینی نتیجه جذابیت فکر و اندیشه امام حسین(ع) است.

وی بیان کرد: این همت‌های مردمی بوده که کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای کمک به زائرین پیاده امام حسین(ع) در اربعین جمع‌آوری‌شده است و اصناف، معتمدین، روحانیون، مسولان ؛ رسانه ها ؛ عزاداران هیأت و غیره مشارکت جدی در این امر داشته‌اند.


امام‌جمعه لنده نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات خادمان زائران پیاده اربعین حسینی(ع) در موکب باب الحوائج  این شهرستان اظهار داشت:تبریک می گویم به همه کسانی که در صحنه و پشت صحنه خدمت کردند و باعث شدند تا شهرستان ولایتمدار لنده در زمره خادمان امام حسین قرار بگیرد.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: