« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مراسم افتتاحیه ساختمان دادگستری شهرستان علی آباد کتول با حضور مقامات استانی، ‏مسئولین ادارات و نهاد های دولتی شهرستان برگزار گردید. در این مراسم ابتدا محمدی ریاست دادگستری شهرستان علی ‏اباد کتول ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و گرامیداشت ایام هفته بسیج از پیگیری های متعدد مقامات استانی در جهت ‏ساخت و بهره برداری از ساختمان جدید دادگستری شهرستان قدر دانی نمود و ابراز امید واری کرد که با توسعه فضای ‏فیزیکی ، روند انجام امورات با کیفیت بهتری صورت پذیرد.

در ادامه هاشمی ریاست کل دادگستری گلستان ضمن قدردانی ‏از مسئولان دادگستری شهرستان، توجه به مردم را از ضروریات برشمرد و گفت: مردم استان گلستان خادمین زوار امام رضا ‏‏(ع) هستند و خدمترسانی به این مردم را ثواب دانست.

در ادامه ایشان به ناامیدی دشمن از ندیدن چهل سالگی نظام اشاره ‏کرد و گفت: برای حفظ و پاسبانی از این انقلاب و مملکت خون های زیادی ریخته شده است و مسئولان باید قدر این ‏خون ها و جوانان فدا شده را بدانند.

‏ هاشمی در خصوص ساختمان جدید دادگستری گفت: این ساختمان در مساحت به متراژ 1250 و با بودجه دو میلیارد و ‏دوست میلیون تومان ساخته است و امید است با رفع کمبود فضا مشکلات مردم رفع شود و در انجام امورات تسریع حاصل ‏شود. ‏

ایشان همچنین به مجازات های جایگزین حبس اشاره کرد و گفت: با اجرای این قانون شاهد کاهش جمعیت کیفری استان ‏هستیم و امیدواریم این روند رو به کاهش ادامه داشته باشد.


عکس و گزارش/وحید حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: