« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
نماز جمعه
ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد بر نقش بسیج در افتخارات جامعه تاکید کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه های نماز عبادی سیاسی 2 آذر1397 کبگیان گفت: بسیجی به معنای پوشیدن لباس فرم و . . .نیست بلکه داشتن تفکربسیجی با خصیصه مردمی بودن و اخلاص در عمل و ولایت پذیری و آرمان خواهی و پیشرو بودن در نهایت دغدغه مندی و مسئولیت پذیری از عوامل موفقیت یک بسیجی است.


حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه شهر لنده اظهار داشت:امروز خدمات ارزنده و ارزشمند بسیج در سطح جامعه هویداست که نتیجه تفکر بسیجی و روحیه انقلابی آن مرد خدا بود که معتقد بود حفظ و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون تفکر بسیج و بسیج است.


حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی: امروز جلوه های تحقق بسیج جهانی اسلام را می توان در تثبیت قدرت حزب الله لبنان، تشکیل بسیج مردمی حشدالشعبی، نیروهای دفاع ملی سوریه، مقاومت فلسطین، انصار اله یمن و دیگر لشکرهای کشورهای اسلامی مخصوصا اندیشه امام راحل و راهنمایی های سکاندار انقلاب اسلامی امام خامنه ای است که لازم است در این مکان از همه بسیجیان و حوزه مقاومت منطقه بخاطر همراهی و حمایت در برنامه های فرهنگی و تقویت نماز جمعه تقدیر و تشکر کنم.


حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه قدرت بسیج متکی به همه اقشار است،گفت: دشمن از قدرت بسیجی می‌ترسد.


حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع در خطبه های نماز جمعه یاسوج با بیان اینکه اندیشه و تفکر بسیجی دارای مبانی و مؤلفه‌هایی شامل خدامحوری، عمل به تکالیف دینی و ولایت‌مداری است، عنوان کرد: رمز موفقیت بسیج در تمامی عرصه‌ها مردمی بودن، اخلاص، بصیرت و مسئولیت‌پذیری است.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: هم‌اینک شاهد تشکیل بسیج در جهان اسلام هستیم که نمونه بارز آن در کشورهای لبنان، عراق، سوریه، فلسطین و یمن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: