« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
معاون حمایت کمیته امداد مطرح کرد:
دو میلیارد و 334 میلیون تومان به‌منظور ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در هفت‌ماهه سال جاری پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت است،گفت: دو میلیارد و 334 میلیون تومان در هفت‌ماهه امسال برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان این نهاد هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه 50 میلیون تومان بابت خدمات ویژه سالمندان به‌صورت سبدغذایی بین آنان توزیع‌شده است، افزود: 812 میلیون تومان برای بیمه‌شدگان درمانی شهرهای بالای 20 هزار نفر هزینه شده است.

نظری به اختصاص یک میلیارد و 156 میلیون تومان برای خدمات ویژه درمان و پرداخت فرانشیز، پاراکلینیک، دارو، بستری، ایاب و ذهاب و حق نگهداری در منزل اشاره و بیان کرد: این مبلغ به هفت هزار و 295 نفر از مددجویان بیمار پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه 45 میلیون تومان در سرفصل ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان در سال جاری هزینه شد، گفت:  این سرفصل‌ها شامل احداث سرویس‌های بهداشتی، اهداء بسته‌ها و اقلام بهداشتی و برگزاری دوره‌های آموزش سلامت و بهداشت است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه این نهاد برای ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف خود با 82 مرکز درمانی خصوصی و دولتی در استان قرارداد همکاری دارد، گفت: 900 بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند که 119 نفر بیماری خاص، 781 نفر بیمار صعب‌العلاج بوده و 240 نفر از این بیماران نیز زمین‌گیر هستند که ماهیانه هزینه نگهداری به آن‌ها پرداخت می‌شود.

نظری در پایان از خیران دعوت کرد تا با کمک‌های خود کمیته امداد را در زمینه کمک به درمان این بیماران نیازمند حمایت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: