« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی پایگاه اورژانس جاده‌ای کبگیان به عنوان یک اولویت در دستور کار این دانشگاه است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، دکتر اورنگ ایلامی در نشست با بخشدار کبگیان از توابع شهرستان بویراحمد اظهار داشت: راه اندازی پایگاه‌های جدید اورژانس از جمله در مناطق کمتر برخوردار شامل کبگیان، باباکلان، زیلایی، قلعه دختر به عنوان یک اولویت در دستور کار است.

وی افزود: در طرح چهارم و پنجم احداث و راه اندازی نیز 25 پایگاه جدید در دستور کار قرار گرفت که بیش از 20 مورد اجرایی شده است.

دکتر ایلامی خاطر نشان کرد: در طرح توسعه ششم نیز 18 پایگاه جدید جاده‌ای و شهری مصوب داریم که امیدوارم با تلاش و پیگیری همکارانم در اورژانس 115 این مهم طبق برنامه زمان بندی شده به اتمام برسد.

بخشدار کبگیان نیز در این نشست از تلاش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان تقدیر کرد و گفت: مردم بخش کبگیان قدردان خدمات انجام شده هستند.

گودرزی خاطر نشان کرد: یکی از خواسته‌های به حق مردم این بخش ایجاد و راه اندازی پایگاه اورژانس جاده‌ای بوده که امروز نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یک اولویت آن را در دستور کار خود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: