« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
لنده
به مناسبت فرا رسیدن هفته و روز بسیج ارادتمندان به این لشکر مخلص، با انتشار پیامهایی، این ایام را تبریک گفتند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:هفته بسیج به پاس رشادت‌های بسیجیان مخلص و جان برکفی است که در تمام صحنه‌ها حضوری پررنگ دارند و جانانه از این خاک و بوم دفاع می‌کنند. حالا به این مناسبت جمعی از مسولان و فعالان فرهنگی شهرستان لنده با ارسال پیامهایی این روز را به دلاورمردان بسیجی تبریک گفتند.


در ادامه برخی از این پیام‌ها  از نظر می‎گذرانید.



بنام خالق هستی بخش؛ بسیج فهم درست اتحاد،اراده واخلاص مسلمانان است که باظهور اسلام تولدیافته است ,هوشمندی امام خمینی رحمت الله علیه وعدالت خواهی میلیونها انسان با ایمان،تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود که این راه مسیر تعالی خود را با رهبری امام خامنه ای عزیزادامه داده است که راهپیمایی عظیم پیاده روی اربعین خود شاهدی بزرگ است .

بسیج مدرسه است ،مدرسه ای که معلم ومحصل ودرسش همگی ایثار است وجهاد وخدمت .بسبجیان جان برکف کشور ما که سالها در سنگر جنگ وجهاد حماسه آفریدندوسالها در صف پیشتازان میدان علم وفرهنگ خصوصا در حوزه علوم فضایی وهسته ای حضور داشتند،امروزه نیز در میدان جنگ نرم وعرصه اقتصادی با حضور موثر وکلیدی خود به دنبال تحقق حماسه ای دیگر به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی هستند.

۵آذر ماه که به نام روز بسیج مزین گشته ،فرصت مغتنمی است تا یاد ونام شهیدان وحماسه سازان مدرسه عشق وایثار وعاشقان مکتب وفرهنگ ناب بسیجی را گرامی بداریم .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل (ره)وشهدای معظم انقلاب اسلامی،روز وهفته بسبج را به تمامی بسیجیان تبریک عرض می نمایم واز درگاه ایزد منان سربلندی وافتخار را برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی خواستارم .


  حمید دهقان سرپرست دانشگاه پیام نور واحد لنده


بسیج، ابر رحمت‌خداست و راحت روح مؤمنان و راهب کویر تفتیده زمان، رهیده از پلیدی‌هاست و بسیجی، بهار آفرین چهار فصل آزادی است و برق خشم الهی برتارک تاریک فکران مزدور و مدعی روشنفکری.

فرا رسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، پاک ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.


انجمن خبرنگاران شهرستان لنده



بسیج یعنی سهیم شدن ملت در اداره مملکت و عصاره درخشان میوه انقلاب که به درخت تناور نظام جانی تازه میدهد.

آغاز هفته بسيج بر تمام بسیجیان مبارکباد.


قنبر زکی نژاد فعال فرهنگی



بسیج حنجره‏ای است سوزان برای سرودن حماسه‏های سترگ و خورشیدی است تابناک برای شب‏های سرد و تاریک و وحشت‏زا.

روز بسیج گرامی باد.

سعید ذاکری مسول هیئت قمر بنی هاشم مسجد جامع

امسال هفته بسیج تقارن پیدا کرده با هفته وحدت؛ میلاد پر خیر وبرکت بزرگترین مخلوق خداوند مظهر کامل رحمت ومهربانی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و فرزند برومندش امام صادق ( ع) بنیانگذار مکتب جعفری واسوه همه خوبیها که تقارن این مناسبت با سالروز فرمان تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام ( ره)  نشات گرفته از اندیشه وال او مکتب پویای ان انسان بزرگ ودر راستای پویایی بسیج وپاسداشت ترویج اندیشه وتفکراین نهادمقدس و تاکید بر حفظ وحدت وانسجام ملت های مسلمان خصوصا ملت رشید ایران ودر مسیر جهانی شدن انقلاب اسلامی بامحوریت پیامبر مکرم اسلام وتشکیل بسیج امت اسلامی با تمسک به قران وسیره وسنت پیامبر وبسیج دنیای اسلام جهت مبارزه با ظلم وستم همه مستکبران ودر راس ان امریکا وایادی واذناب حلقه به گوشش رژیم صهیونیستی ورژیمهای وابسته در منطقه که جز ماموریتهای بسیج است تقارن این دو مناسبت بزرگ را به فال نیک گرفته ویاد ونام حضرت امام خمینی ( ره ) منادی وحدت دنیای اسلام وتشکیل دهنده هسته های بسیج از ارزوهای دیرینه اوبوده گرامی می داریم وامیداست در سایه سار مکتب جعفری بجا مانده از حضرت امام صادق که ذخیره بزرگ همه امت اسلامی است وباداشتن روحیه بسیجی به تاسی از همه شهیدان وایثارگران وتبعیت محض از بزرگترین منادی وحدت دنیای اسلام مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی درهمه عرصه به اهداف خود رسیده وبسیج مردمی باشعار محوری مبارزه باظلم وستم با الهام از قران مجید در سراسر دنیا گسترش یابد.


محسن رحمانی پور فعال فرهنگی

( بسیج پاسبان ولایت)

بسیج عطر نسیم  آسمان  است
که اندر حلقه ی ایمان  نهان است

مدال عشق  بازی  گردن  اوست
ولایت را  مطیع و پاسبان  است

حسین آموزگار  مکتب   اوست
شجاعت را زمولایش  نشان  است

برای پر کشیدن  سوی  جانان
شهادت از برایش  نردبا ن  است

بسیجی سیل بند موج  فتنه ست
یل میدان و مظلوم  زمان است

خجل  خورشید از نوربسیج ست
زوصفش واژه هایم  ناتوان است

ره سرخ  عدالت را مسیر  است
علی  فرمانده این کاروان است

هفته ی بسیج ،میلاد پیامبر رحمت ومهربانی ومیلاد امام صادق(ع) مبارک باد.


شاعر /علی پناه دهقان
سوم آذر  ۹۷



پنجم اذر ماه ، سالروز تاسیس بسیج مستضعفان ، بیانگر درایت ، دور اندیشی و اینده نگری تاریخی حضرت امام (ره) است

بسیج نعمت و در گران بهایی هست که بسیجی باید با تعهد ، شجاعت ، بصیرت و زمان شناسی در جاهای حساس انقلاب ، از ارزش ها و ارمان هادفاع کند

امام (ره) میفرماید : من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.
لذا ما باید افتخار کنیم که بسیجی هستیم و در این زمره قرار داریم

هفته بسیج را به همه بسیجیان خط ولایت و شهادت تبریک عرض میکنم.


سید مجتبی بنی هاشمی فعال فرهنگی

ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج مستضعفان و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) ؛امنیت آسایش و آرامش امروز جامعه رو مدیون ایثار و از خودگذشته های  بسیجیان مخلص بی ریا هستیم و امروزه باید از الگوی گرفتن بسیجیان هشت سال دفاع مقدس که با ندای حضرت امام خمینی (ره) از خاک و ناموس خود دفاع کردند، بسیجیان امروز همچون دفاع مقدس با ندای مقام معظم رهبری در جنگ اقتصادی (احتکار، اختلاس و پولشویی) مبارزه کرد و پله های ترقی ایران سربلند را  پشت سر هم طی کنیم.


مجتبی محمدی مشاورجوان فرماندار لنده


بسیج، سرو بلند باغ پیروزی است و ستاره سهیل سحرهای ستم سوزی.

5آذر ماه سال 58 سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلونی ، که زمینه ساز تشکیل سازمانی مردمی وپر افتخار وحماسه ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است برهمگان مبارک باد.



اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده


بسیجی بودن افتخار است و شامل حال کسانی می شوند که بخواهند از خود بگدرند.ایثار کنند و برای جامعه مفید باشند.بسیجی واقعی لبریز از اخلاص  است و پیرو امام و مقتدایش و لبک گوی ندای رهبر است.
این مناسبت را به همه بسیجیان تبریک می گویم .


احمدعلی کریمی زاده مسئول بسیج هنرمندان لنده


۵ آذر ۱۳۵۸ سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را یاد آور حماسه سازی های هشت سال دفاع مقدس است و شعارش ایثار و گذشت هست.

هفته بسیج یاد آور خاطرات بسیاری در اذهان مردم ایران است خاطراتی که رابطه مستقیم با حیثیت و آبروی یک ملت و سرزمین داردرا تبریک می گویم و یاد بسیجیان شهید را گرامی می دارم.


   مختار مشهدی زاده شهردار لنده



((بسیجی دیده بیدار عشق است     بسیجی پیر میدان دار عشق است ))
بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است.

گواهان و شواهد نشان می دهد بسیج هنوز توانمندی های ناشناخته فراوانی دارد، و اگر شناخته شود و مورد تکریم و حمایت و هدایت و مدیریت قرار گیرد، می توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج، برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره مند شد، از این توانمندی ها می توان در امور اقتصادی فرهنگی و رفاهی ـ اجتماعی و دیگر زمینه ها که باید شناخته شود، استفاده نمود. بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس الهی است.

هفته بسیج بر بسیجیان همیشه در صحنه ، رهروان همیشگی پیر جماران و مطیع امر ولایی رهبر معظم انقلاب اسلامی  مبارک باد  .



سید غفور سیاوش/ بانک انصار لنده

بسیج از بطن مردم است و جنبشی خودجوش و مردمی است که تفاوتی اساسی با دیگر جنبش ها دارد و آن عدم عدول از ارزشهای اولیه و اتکا به نیروی مردمی است بسیج امروز در همه عرصه ها حضوری جهادگونه دارد هرکجا نیاز احساس شود  بسیج آنجاست  و بصیرت در بسیج یک اصل است .

روز تشکیل بسیج بر همه بسیجیان تبریک و تهنیت باد .


عزیزالله شریفی رئیس شورای شهر لنده


۵ اذر سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره) که زمینه ساز تشکیل سازمانی مردمی و پرافتخار و حماسه ساز  در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید ، و این هفته فرصت گرانبهایست تا به شایستگی یکی از مواریث ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را گرامی بداریم.

هفته بسیج مستضعفین را به همه بسیجیان تبریک عرض میکنم.


   اکبر نادری فعال فرهنگی


بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج یعنی حضور بهترین و بانشاط ترین و باایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی، برای اهداف بالا، کشورشان به آنها نیاز دارد. (مقام معظم رهبری)

اینجانب به نوبه خودبرای برکت خداوندی که به ملت ایران ارزانی شده است یعنی شجره طیبه بسیج خداوندمنان راشاکروسپاسگزارم حقیقتاافتخاری است که انسان دراین لشکرمخلص خداقرارگیردآری میقات پابرهنگان ومعراج اندیشه پاک اسلامی دربسیج ترسیم شده است وبه حول وقوه الهی باوجودچنین تفکری چشم طمع مستکبران ودشمنان ازاسلام عزیزوکشورسربلندمان دورخواهدشدوباعزم استواربسیجیان قلب پلیدشیاطین شرق وغرب شکافته خواهدشدای فرزندان امام حسین(ع)وای یاوران حضرت مهدی(عج)ای مردان سنگروسجاده مثل میثم تمارلحظه ای رهبرمان راتنهانگذاریم وبرای دفاع ازارزشهادریغ ننماییم .

فرارسیدن هفته بسیج ومیلادسراسرنورپیامبراکرم (ص)وامام صادق(ع) بردلاورمردان ایران زمین مبارک باد,

حجت الاسلام سیدامین خسرونژاد
۹۷/۰۹/۰۴



بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
به نام خداوند رحمتگر مهربان
إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ
چون يارى خدا و پيروزى فرا رسد
وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا
و ببينى كه مردم دسته‏ دسته در دين خدا درآيند
فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا
پس به ستايش پروردگارت نيايشگر باش و از او آمرزش خواه كه وى همواره توبه‏ پذير است
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
بسیج در فکر آباد کردن دنیاست اما خود اهل دنیا نیست . تفکر بسیجی همواره محرک و موتور پیش برنده انقلاب در توسعه و عمران و آبادانی و رفع محرومیت‌زدایی بوده وخواهد بود.

مهم‌ترین مأموریت بسیج مقابله با استکبار جهانی است. امروز بسیج به‌عنوان خاری در چشم استکبار جهانی است.

بسیج مدرسه عشقی است که میلیون‌ها بسیجی در آن پرورش‌یافته و امروز در هرکجا از یمن تا سوریه از عراق تا لبنان از فلسطین تا هر کجایی که صدای مظلومی به گوش رسد فریادرس آن خواهد بود.

هفته وحدت و بزرگداشت مقام بسیج وبسیجی برتمامی دلاور مردان حریم ولایت ، مردم شریف ، شهید پرور و ولایت مدار میهنمان مبارک باد...

شمس الله قنبری فعال فرهنگی

بسیج مبدا همه تحولات و محور ارزشهای انقلاب ،کانون توجه به پابرهنه گان و حامی مظلومان و نقطه مقابل استکبار و لیبرال گرایی است.

هفته بسیج گرامی باد.

محمد ظاهر اخش فعال فرهنگی




ادامه دارد......................
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: