« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
پایگاه خبری آوای رودکوف: مسابقات والیبال لیگ جوانان شهرستان علی آباد کتول با قهرمانی تیم کانون شهید رجایی مزرعه کتول به پایان رسید. این بازیها که با حضور شش تیم متشکل از جوانان شهرستان برگزار گردید، با استقبال اهالی والیبال همراه شد.


بازی پایانی بین تیم کانون شهید رجایی مزرعه کتول و تیم شهدای محمد آباد در سالن ورزشی مجتمع شادروان تختی به قضاوت خلیل صفری و احمدی مزیدی داوران ملی شهرستان برگزار گردید و تیم کانون شهید رجایی مزرعه موفق شد در دو ست پیاپی با نتایج 23- 25 و 25- 27 تیم شهدای محمد آباد را شکست داده و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند. حسن کمر از پیشکسوتان والیبال شهرستان و سرپرست فنی مسابقات سطح این مسابقات را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، شناسایی استعداد های شهرستان و آمادگی برای مسابقات استانی و کشوری در رده های مختلف سنی است.

ایشان ضمن تسلیت به مناسبت در گذشت دو تن از والیبالیست های استان ( مرحوم مهدی پاطی و یاشار کمی) ، یاد و خاطره آنها را گرامی داشتندو فقدان این دو ورزشکار با اخلاق را به جامعه والیبال شهرستان تسلیت گفتند. در پایان این دوره از رقابت ها، در حضور روسای ادارات، اعضای شورای شهر و بازیکنان و پیشکسوتان شهرستان از بازیکنان برتر این دوره از بازی ها و اعضای تیم قهرمان و نائب قهرمان با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد. بازیکنان برتر از نگاه رسانه: بهترین سرویس: محمد جواد شیخ بهترین پاسور: علیرضا پلنگی بهترین دفاع: محمد معصوم آبادی – امیر رضا دنکوب بهترین بازیکن: علی کردکتولی بهترین مربی: حنظله آلوستانی بهترین آبشار زن: علی بلوکی بهترین لیبرو: علی حاج کلاته - بدراقی امتیاز آورترین بازیکن: صالح گرائیلی بازیکن اخلاق: امیر رضا میر فندرسکی

عکس و گزارش/وحید حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین