« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
نماینده کهگیلویه بزرگ:
نماینده مردم شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری‌های ۱۷ گانه این استان با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو هستند به گونه‌ای که در هزینه‌های جاری مانده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،نماینده شهرستانهای کهگیلویه ؛بهمئی؛چرام و لنده اظهار داشت: شهرداری‌های 17 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات فراوان مالی متعددی دارند به گونه‌ای که در تامین هزینه‌های جاری و پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و کارگران مانده‌اند.

عدل هاشمی پور با اشاره به وجود پروژه‌های نمیه تمام شهری به دلیل نبود اعتبارات لازم عنوان کرد: برخی از پروژه‌های شهری در شهرهای استان به دلیل نبود اعتبار تعطیل شده که به طور حتم به دلیل طولانی شدن امکان فرسودگی و در مجموع افزایش هزینه‌های تمام شده وجود دارد.

هاشمی‌پور خواستار عدم تعریف پروژه جدید توسط شهرداری‌های استان شد و افزود: دلیلی ندارد وقتی می‌دانیم به دلیل محدودیت‌های اعتباری پروژه‌ای به سرانجام نمی‌رسد برای پروژه‌ جدید برنامه ریزی و کلنگ زنی کنیم.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با شرایط فعلی و کمبود اعتبارات، حفظ وضعیت موجود شهرها توسط شهرداری‌ها شاهکار است.

هاشمی‌پور با بیان اینکه انتظار می‌رود شهرداران مشکلات را اولویت بندی و پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: به طور حتم بدون برنامه ریزی دقیق و مدون در مدیریت‌ها به جایی نمی‌رسیم و به نوعی درجا می‌زنیم.

 وی خواستار حمایت بیش از پیش سازمان همیاری شهرداری‌های کشور به شهرداری‌های 17 گانه استان شد و گفت: شهرداری‌های این دیار به دلیل نبود درآمد پایدار و متکی بودن به اعتبارات دولتی و عوارض ناچیز ساخت و سازها روزگار خوشی ندارند.

هاشمی‌پور وضعیت خیابان‌ها و معابر سطح شهرهای کهگیلویه و بویراحمد را نامطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود سازمان همیاری شهرداری‌ها نسبت به تامین قیر رایگان برای شهرداری‌های 17 گانه این استان همچون گذشته نگاه ویژه داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: