« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
در هشت‌ماهه سال جاری محقق شد:
دو هزار و 698 زوج مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در هشت‌ماهه سال جاری با دریافت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه از این نهاد، به خانه بخت رفتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، بابیان اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به‌منظور گسترش فرهنگ ازدواج آسان جوانان و تحکیم بنیان خانواده، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است،گفت: در این زمینه و با پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان دو هزار و 698 زوج مددجو در هشت‌ماهه سال جاری زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی پرداخت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه به هزار و 387 نوعروس بااعتبار چهار میلیارد و 502 میلیون تومان را یکی از برنامه‌های کمیته امداد در زمینه کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت اعلام و بیان کرد: این نهاد باهدف توانمندسازی مددجویان و تسهیل در امر ازدواج جوانان کمک‌هزینه ازدواج آنان را پرداخت می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه کمک به ازدواج پسران مددجو نیز امسال1311مورد هدیه به داماد با هزینه یک میلیارد و 965 میلیون تومان پرداخت شد.

 نظری به برگزاری دوره‌های آموزشی برای زوج‌های تحت حمایت اشاره و بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم کمیته امداد که موجب تحکیم رابطه زوج‌ها و سلامت زندگی مشترک زوجین می‌شود آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج در قالب مهارت‌های زندگی، آئین همسرداری، آموزش احکام و مسائل اعتقادی و شرعی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: